آریا جوان
نرخ جدید ورودیه موزه‌ های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام شد
دوشنبه 22 مهر 1398 - 14:24:47
آریا جوان - به استناد تصویب نامه هیأت وزیران، قیمت بلیت موزه های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از تاریخ اول آبان ماه سال جاری تغییر خواهد کرد.
خبرگزاری مهر: محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور با اعلام این خبر گفت: به استناد تصویب نامه هیأت وزیران در تاریخ 27 تیرماه 1398 و با توجه به برنامه ریزی ها و کارشناسی های صورت گرفته مبنی بر سطح بندی موزه ها، بناها و محوطه های تحت پوشش وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ساماندهی گروه های بازدیدکننده، نرخ ورودی موزه ها تغییر خواهد کرد.
نرخ ورودی برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی متفاوت بوده و بهای بلیت “ورودیه (باغ موزه) ، کاخ اختصاصی نیاوران و موزه جهان نما” واقع در مجموعه نیاوران برای بازدیدکنندگان داخلی هر یک به مبلغ 40 هزار ریال و برای بازدیدکنندگان خارجی 300 هزار ریال است.
همچنین بهای بلیت موزه های خودروهای اختصاصی، کوشک احمدشاهی و کتابخانه اختصاصی به صورت جداگانه برای گردشگران داخلی مبلغ 30 هزار ریال و برای بازدیدکنندگان خارجی 200 هزار ریال در نظر گرفته شده است.
همچنین بر اساس این بخشنامه، بازدیدهای دانش آموزان و دانشجویان (به ‌صورت گروهی به همراه معلمان و سرپرستان)، بازنشستگان (به همراه یک نفر از اعضای خانواده)، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، آزادگان، جانبازان، خبرنگاران با ارائه کارت خبرنگاری، بسیجیان و خانواده‌ های شهدا با ارائه کارت شناسایی یا معرفی‌نامه از مراجع ذی‌ربط به شکل نیم بها و سایر خریدهای گروهی 10 نفر و بیشتر مشمول تخفیف 15 درصدی می‌شوند.
تاریخ اجرای این بخشنامه اول آبان ماه سال جاری است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/192799/نرخ-جدید-ورودیه-موزه‌-های-مجموعه-فرهنگی-تاریخی-نیاوران-اعلام-شد
بستن   چاپ