آریا جوان
چگونه با تیشرت سفید، استایلی مردانه و شیک داشته باشیم؟
سه شنبه 23 مهر 1398 - 15:08:38
آریا جوان - تیشرت سفید، همیشه استایلی شیک و مرتب به آقایان می‌دهد؛ فرقی نمی‌کند که تابستان باشد یا زمستان یا اینکه استایل شخص چگونه باشد. ما در این مقاله، راهکار‌هایی به شما می‌آموزیم که با رعایت آن‌ها استایلی شیک با پیراهنی سفید داشته باشید. با ما همراه باشید.
برترین‌ها: تیشرت سفید، همیشه استایلی شیک و مرتب به آقایان می‌دهد؛ فرقی نمی‌کند که تابستان باشد یا زمستان یا اینکه استایل شخص چگونه باشد.
شما چه با استایل کژوآل و چه با استایل رسمی، می‌توانید پیراهن سفید بپوشید و آن را با بسیاری از لباس‌ها ست کنید؛ از جین‌های پاره گرفته تا کت‌های چهار دکمه.
ما در این مقاله، راهکار‌هایی به شما می‌آموزیم که با رعایت آن‌ها استایلی شیک با پیراهنی سفید داشته باشید. با ما همراه باشید.
تیشرت سفید با طرح چاپی و اورکت
تیشرت سفید و اورکت، همیشه انتخابی مناسب و شیک برای آقایان است، به‌خصوص در فصل پاییز؛ هرچند که در بهار و زمستان نیز می‌توان آن را پوشید. اگر این استایل با شلوار جین و عینک‌آفتابی همراه شود، تکمیل خواهد شد. مهم نیست که رنگ لایه بیرونی لباستان چه باشد، در هرصورت، با این استایل، شما خوشتیپ‌ترین مرد جمع خواهید بود.
تیشرت سفید و جلیقه
اگر به سبک لباس پوشیدن خوانندگان راک علاقه دارید، تیشرت سفید را همراه با جلیقه بپوشید. چه جلیقه جین و چه جلیقه مشکی یا رنگی، بهترین انتخاب برای زمانی است که قصد ندارید لباس‌های زیادی بپوشید و درعین حال می‌خواهید جذاب به‌نظر برسید. پوشیدن جلیقه‌های دکمه‌دار یا پشمی با پیراهن سفید نیز به شما جلوه‌ای اعیانی می‌بخشد.
تیشرت سفید و شلوار گشاد (بگی)

با پوشیدن تیشرت سفید تمیز و شلوار جین گشاد (بگی)، استایلی کژوآل و جذاب خواهید داشت. شما می‌توانید جلوی تیشرتتان را درون شلوارتان قرار دهید و یا آن را رها کنید تا برروی شلوار قرار بگیرد.
در هرصورت، این انتخاب برای هر موقعیت غیررسمی، خوب و هوشمندانه است. علاوه بر این، می‌توانید کتی نیز برروی تیشرتتان بپوشید. بدین ترتیب، استایل شما کمی از حالت کژوآل خارج شده و می‌توانید در هر زمانی از سال با همین استایل در رویداد‌های مختلف شرکت کنید.
تیشرت سفید و شلوار جین مشکی

شما می‌توانید با کمی تغییر در استایلتان، آن را از لباس روز به لباس مهمانی شب تغییر دهید. کافی است که تیشرت سفیدتان را با شلوار جین مشکی بپوشید. شلوار جین مشکی، برخلاف جین آبی، با هر رنگ لباسی ست خواهد شد و برای مهمانی‌های شب مناسب‌تر است. فرقی نمی‌کند که شلوارتان تنگ باشد، گشاد یا پاره؛ در هرصورت این استایل بسیار جذاب و خیره‌کننده است.
تیشرت سفید و شلوار پارچه‌ای مشکی

اگر قصد رفتن به مراسمی دارید که شلوار جین، مناسب آن نیست، تیشرت سفیدتان را با شلوار پارچه‌ای مشکی بپوشید. شما می‌توانید برای داشتن استایل کژوآل، شلوار پارچه‌ای رسمی بپوشید و باقی لباس‌ها را باتوجه به موقعیتی که در آن قرار دارید، به استایلتان اضافه کنید. این نوع استایل، تقریبا برای هر رویدادی مناسب است؛ از یک مهمانی نیمه‎‌رسمی گرفته تا گردش و تفریح با دوستان.
تیشرت سفید و شلوار شش‌جیب

شاید افراد زیادی شلوار شش‌جیب را گزینه مناسبی ندانند، اما ترکیب تیشرت سفید و شلوار شش‌جیب، یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای خوشتیپ‌شدن است. شما می‌توانید هر رنگی را که دوست دارید، برای شلوارتان انتخاب کنید؛ از رنگ‌های کلاسیک گرفته تا رنگ‌های نئونی یا تیره. استفاده از اکسسوری‌هایی مانند زنجیر کمر، ساعت یا کیف کمری در این استایل، جذابیت بیشتری به آن می‌بخشد.
تیشرت سفید و شلوار جین کوتاه

یکی از آیتم‌هایی که می‌توانید با تیشرت سفید ست کنید، شلوار جین کوتاه است. شما می‌توانید همراه این استایل، کفش‌کتانی، کفش مردانه یا کالج سفید بپوشید. پوشیدن کت یا کت تک چرمی نیز استایلتان را تکمیل خواهد کرد. در هرصورت، این استایل، کژوآل بوده و بهتر است که در موقعیت‌های رسمی از آن استفاده نکنید.
تیشرت سفید و کت چهاردکمه

اگر دوست دارید که تیشرت سفید را با استایلی رسمی ست کنید، می‌توانید کت چهار دکمه‌ای روی آن بپوشید. تضاد این دو لباس، ظاهری شیک به شما می‌دهد که می‌توانید در بسیاری موقعیت‌های رسمی و غیررسمی از آن استفاده کنید.
این ظاهر مینیمالیستی، در مهمانی‌های نیمه‌رسمی بسیار مناسب است، مثل برخی مهمانی‌های کاری و تجاری. شما می‌توانید در ماه‌های گرمتر سال، از رنگ‌های روشنی مثل کرم استفاده کنید.
تیشرت سفید و شلوار‌های فاق‌بلند

اگر دوست دارید که پاهایتان بلندتر و کشیده‌تر به‌نظر برسد، می‌توانید شلوار فاق‌بلند بپوشید. فضای بالای شلوار که ارتفاع آن تا بالای قسمت کمر است، باعث می‌شود که پا‌های شما کشیده‌تر به‌نظر برسند.
اگر این شلوار را با تیشرت سفید بپوشید، تبدیل به یکی از خوشتیپ‌ترین مردان جمع خواهید شد. این استایل، بسیار مناسب رویداد‌های کژوآل و غیررسمی است؛ به‌خصوص اگر رنگ شلوار، مشکی باشد و یک کت نیز همراه آن بپوشید.
تیشرت سفید و لباس‌های لایه‌لایه

لباس‌های لایه‌لایه، استایلی جوانانه و غیررسمی به شما می‌دهند. در ساخت این استایل، می‌توانید تا حد زیادی از خلاقیت خودتان بهره بگیرید، اما اگر راهنمایی دقیق می‌خواهید، باید بگوییم که می‌توانید تیشرت سفید طرحدار را با کت چرم یا جین ست کنید و به این ترتیب، استایلی به سبک دهه‌های پیش برای خود بسازید.
تیشرت سفید و سرهمی

شاید فکر کنید که سرهمی یا همان اورآل فقط مختص هنرمندان و نقاشان است، اما این نوع لباس‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها برای استایلی کژوآل است؛ به‌خصوص اگر با تیشرت سفید، دستمال سر و عینک آفتابی همراه شود. بهترین زمان برای پوشیدن چنین لباسی، فصل‌های گرم سال است، البته به‌شرطی که سرهمی چسبان و تنگ نپوشید؛ هرچه گشادتر، بهتر.
تیشرت سفید و اورکت

این استایل، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل پاییز و بهار است؛ هنگامی که هوا نه کاملا گرم است و نه کاملا سرد. اگر قصد دارید که با این استایل به سر کار بروید، به گزینه‌ای نیاز دارید که تقریبا با هر لباسی ست شود، بنابراین می‌توانید کت‌هایی به رنگ تیره‌تر انتخاب کنید، مثل آبی ملوانی، خاکستری تیره، سبز تیره یا مشکی.
پارچه‌های پشمی و بافت نیز گزینه مناسبی برای این استایل هستند، زیرا شما را گرم نگاه می‌دارند، بنابراین نیازی به پوشیدن لایه‌های بیشتر لباس نیست.
تیشرت سفید و شال گردن

هنگامی که وقت سرما فرا می‌رسد، یکی از بهترین گزینه‌ها، تیشرت سفید همراه با شال گردن است؛ از شال گردنی کوچک و نازک گرفته تا شالی زمخت و بافتنی. درکل راه‌های زیادی برای تکمیل این استایل جذاب وجود دارد.
تیشرت سفید و لباس راه‌راه

پارچه‌های راه‌راه همیشه یکی از خیره‌کننده‌ترین استایل‌ها را می‌سازند؛ از طرح‌های راه‌راه باریک گرفته تا طرح‌های راه‌راه مورب. تیشرت سفید نیز گزینه بسیار خوبی برای ست کردن با این نوع لباس است. شما می‌توانید رنگ‌های مختلفی برای این استایل انتخاب کنید؛ مثلا رنگ آبی، استایلی دریایی به شما می‌بخشد و رنگ کرم، بسیار مناسب یک مهمانی تابستانی است.
تیشرت سفید و کت‌وشلوار

اگر قصد دارید بعد از ترک محل کارتان، برای گشت زدن و تفریح یا به قصد مهمانی بیرون بروید، بهتر است که لباس یقه‌دار زیر کتتان را با تیشرتی سفید جایگزین کنید تا استایلی کژوآل‌تر داشته باشید. این استایل با هر تیشرت سفیدی مناسب است، اما بهترین انتخاب، تیشرت سفید ساده است. شما می‌توانید در موقعیت‌های نیمه‌رسمی، دکمه‌های کتتان را باز بگذارید و عینک آفتابی به چشم بزنید.
تیشرت سفید و کت تک سفید

شما می‌توانید روح رمانتیک درونتان را با پوشیدن تیشرت سفید و کت تک متناسب با آن، آزاد کنید. اگر این استایل را با شلوار جین آبی و کفش اسنیکرز یا با شلوارک و کفش مردانه همراه کنید، استایلی دریانوردی و خیره‌کننده خواهید داشت.
تیشرت سفید و شلوار جین سفید

این استایل تقریبا برای هر سن و سالی مناسب است و ست کردن آن نیز دشوار نیست؛ کافی است که در فصول گرم سال، آن را با کت تک، کفش مردانه و اکسسوری‌هایی همراه کنید و در فصل‌های سرد نیز، آن را با اورکت شتری رنگ و بوت بپوشید. فرقی نمی‌کند که انتخابتان چه باشد، در هرصورت با این استایل در جمع، بسیار شاداب و جوان به‌نظر خواهید رسید.
تیشرت سفید و کت‌وشلوار سفید

استفاده از رنگ‌های خانواده سفید در استایل، روشی عالی برای جلب توجه است، به‌خصوص اگر این لباس‌ها در فصل‌های مناسب پوشیده شوند. اگر قصد چنین کاری را دارید، این فرصت را از دست ندهید.
شما می‌توانید تیشرت سفید را با کت‌وشلواری سفید ست کنید و همراه آن از اکسسوری‌هایی مانند شال گردن رنگ روشن یا کلاه بزرگ استفاده کنید. این استایل، بسیار مناسب رویداد‌های نیمه‌رسمی است، اما می‌توان آن را کمی تغییر داد و در رویداد‌های رسمی و غیررسمی نیز از آن استفاده کرد.
تیشرت سفید و لباس ورزشی

در عصر حاضر که راحتی و آسایش، حرف اول را می‌زند، شما نیز می‌توانید تیشرت سفید را با لباس ورزشی ست کنید؛ البته باید این نکته را در نظر بگیرید که میان راحتی و تنبلی، مرز بسیار باریکی هست و شما باید حواستان باشد تا این مرز را رد نکنید. شلخته بودن به معنای راحتی نیست. اگر قصد دارید که استایلی ورزشی داشته باشید، مرتب بودن را فراموش نکنید.
تیشرت سفید درون شلوار

یکی از استایل‌های کژوآل جوان‌پسند در این سال‌ها، قرار دادن قسمت جلویی تیشرت درون شلوار است. اگر شما نیز چنین استایلی را می‌پسندید، می‌توانید بخش جلویی تیشرت سفیدتان را درون شلوار جین قرار دهید و برای تکمیل استایلتان نیز کت چرم یا اورکت بپوشید یا اینکه تنها کمربندی مشکی برروی شلوار ببندید. در این استایل، تعداد لباس‌هایی که برروی هم می‌پوشید، اهمیت چندانی ندارد.
تیشرت سفید و کت جین

ترکیب تیشرت سفید با کت جین، یکی از کلاسیک‌ترین استایل‌ها را تشکیل می‌دهد. این استایل، تقریبا هیچگاه از مد نمیفتد و برای همه مناسب است. شما می‌توانید برای تکمیل استایلتان، تیشرت سفید طرحدار را با کالج بپوشید یا برای داشتن استایلی نیمه‌رسمی، تیشرت سفید ساده را با کفش مردانه رسمی همراه کنید. این استایل برای تمامی فصل‌ها مناسب است، به‌شرطی که در انتخاب لباس‌های همراه کت دقت کنید.
سخن آخر
تا بدینجا استایل‌های جذاب با تیشرت سفید را برای آقایان معرفی کردیم. در ادامه چند نکته درمورد این نوع استایل را نیز مطرح می‌کنیم تا هرچه بهتر از این نوع لباس پوشیدنتان لذت ببرید.
• از تجربه کردن چیز‌های جدید نترسید. تیشرت سفید به شما این امکان را می‌دهد تا استایل‌های جدید را امتحان کنید.
• تیشرت سفید را همراه با سایر لباس‌های سفیدتان بشویید تا لکه‌ای برروی آن باقی نماند.
• برای داشتن استایل پاپ و جوان‌پسند، تیشرت سفید طرحدار با طرح‌های درشت و رنگ‌های خاص انتخاب کنید.
• اگر استایلی جوانانه می‌خواهید، تیشرت سفید را با دیگر رنگ‌های خانواده سفید بپوشید. این استایل، بسیار مناسب ماه‌های گرم سال است.
• تیشرت سفید یقه‌گرد، همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب چنین لباسی است.
منبع: thetrendspotter
شایسته عسگریان


http://www.javanannews.ir/fa/News/193414/چگونه-با-تیشرت-سفید،-استایلی-مردانه-و-شیک-داشته-باشیم؟
بستن   چاپ