آریا جوان
Glimmer؛ اپلیکیشنی که شما را بدون استرس از خواب بیدار می‌کند
چهارشنبه 24 مهر 1398 - 13:07:53
آریا جوان - آخرین خبر / این روز ها ساعت های زنگ دار دیگر استفاده نمی شوند و اکثر ما برای بیدار شدن از تلفن همراه مان استفاده می کنیم. بیدار شدن از خواب یکی از سخت ترین کارهاست و حتی اگر دوست داشتنی ترین موزیک را برای بیدار شدن تنظیم کنید بعد از مدتی از آن متنفر می شوید!
همچنین صدای زنگ باعث بیدار شدن بقیه افراد نیز می شود و استرس به همه وارد می کند. امروز اپلیکیشنی را به شما معرفی می کنیم که سعی می کند با نور صفحه شما را بیدار کند. این نرم افزار فوق العاده با پشتیبانی از مجموعه امکاناتی خاص کاربران را بدون هیچ گونه مشکلی در زمان تعیین شده بیدار کرده و استرسی به آن ها وارد نمی کند.

شیوه ی کار گلیمر به گونه ایست که چندین دقیقه قبل از شروع آلارم صفحه نمایش و یا فلش دوربین شروع به روشن شدن شده و تا قبل از زمان تعیین شده سعی می کند تا کاربر را با استفاده از نور بیدار کند. علاوه بر سیستم ذکر شده مجموعه ای از صدا های طبیعی نظیر پرندگان نیز در دسترس می باشند که به درخواست شما امکان استفاده از آن ها را مهیا بوده و همانند روش ذکر شده شدت صداها نیز رفته رفته زیاد می شود. علاوه بر این دو حالت شب و روز در لیست امکانات موجود می باشد که باعث می شود صفحه نمایش شما در هر زمانی همان لحظه از شبانه روز را شبیه سازی کند.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.3 به بالا
حجم: 30 مگابایت

*لینک دانلود* - - - - - - - - - - - *(لینک کمکی) - یا نام اپلیکیشن‌ها را در اپ استورهای ایرانی جستجو کنید*

http://www.javanannews.ir/fa/News/194117/Glimmer؛-اپلیکیشنی-که-شما-را-بدون-استرس-از-خواب-بیدار-می‌کند
بستن   چاپ