آریا جوان
دکترای حقوق ورزشی :در بحرین امنیت وجود نداشت و ملی پوشان تحت تأثیر ناجوانمردی تماشاگران قرار گرفتند
پنجشنبه 25 مهر 1398 - 15:34:08
آریا جوان - احمد یوسفی صادقلو دکترای حقوق معتقد است که اتفاقات بازی ایران و بحرین مصداق ناامنی در یک دیدار فوتبال است که باعث شده روی عملکرد بازیکنان ایران هم تأثیر منفی بگذارد و همین عاملی برای پیگیری به منظور احقاق حقوق تیم ملی فوتبال ایران است .

دکتر احمد یوسفی صادقلو در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اتفاقات بازی ایران و بحرین را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد : آنچه که به هنگام پخش سرود ایران در منامه رخ داد مصداق توهین به یک ملت است و ایران مَی تواند بصورت جدی این حق را دنبال کند و مصداق های مشابه هم از سوی فیفا با جریمه های زیادی مواجه شدند .
دکترای حقوق ورزشی از روسیه ادامه داد: وقتی تا آن حد بی احترامی و بی شرمی در ورزشگاه منامه به هنگام پخش سرود ایران وجود داشته و پلیس و مسئولان برگزاری هم ممانعت نکرده اند ، مصداق بی أمنی وجود دارد چرا که در آن لحظات بازیکن وقتی حس مَی کند به سرود رسمی کشور بی احترامی و توهین مَی شود و مسئولان برگزاری هم بی توجه هستند ، امنیت روانی و جسمی خود را در خطر مَی بینند که أین موضوع کاملا قابل پیگیری از لحاظ حقوق ورزشی است و ما هم باید ادعا کنیم در بحرین امنیت وجود ندارد .
این حقوقدان تاکید کرد : اتفاقاتی که رخ داد در روحیه بازیکنان تأثیر منفی داشته تا جاییکه روی عملکرد بازیکنان اثر منفی داشت و همه این موارد قطعا در محاکم ورزشی قابل پیگیری است .

http://www.javanannews.ir/fa/News/194781/دکترای-حقوق-ورزشی--در-بحرین-امنیت-وجود-نداشت-و-ملی-پوشان-تحت-تأثیر-ناجوانمردی-تماشاگران-قرار-گرفتند
بستن   چاپ