آریا جوان
حسب دستور وزیر ورزش و جوانان و با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان
جوانان و با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در کلیه اماکن ورزشی استان آمادگی اسکان و خدمت رسانی به زوار اربعین انجام خواهد شد
پنجشنبه 25 مهر 1398 - 15:34:13
آریا جوان - حسب دستور وزیر ورزش و جوانان و با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در کلیه اماکن ورزشی استان آمادگی اسکان و خدمت رسانی به زوار اربعین انجام خواهد شد.

ادهم کرد مدیر کل ورزش و جوانان از فعالیت مستمر خادمان و عاشقان امام حسین (ع) حوزه ورزش و جوانان در آئین معنوی پیاده روی اربعین جهت اسکان و خدمت رسانی به زائرین خبر داد.
وی ضمن اشاره به تأکید ویژه وزیر ورزش و جوانان در استفاده و بسیج امکانات جهت ارائه خدمت به زائرین اظهار داشت: ورود زوار پاکستانی از مرز میرجاوه فرصتی را برای ما فراهم آورد که در اکثر شهرستان ها میزبان زوار و عاشقان حسینی باشیم و این افتخار معنوی امسال نصیب جامعه ورزش و جوانان شده است.
وی تاکید کرد: از مرز میرجاوه تا شهرستان زاهدان تمامی اماکن ورزشی با حضور فعال هیأت های ورزشی و سمن های جوانان و حضور ورزشکاران با بر برپایی موکب خدمات به زائرین ارائه می شود و این خدمات تا برگشت کامل زائرین پاکستانی و خروج از مرز میرجاوه در اماکن ورزشی و موکب ها ادامه خواهد داشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/194784/جوانان-و-با-پیگیری-مدیرکل-ورزش-و-جوانان-سیستان-و-بلوچستان-در-کلیه-اماکن-ورزشی-استان-آمادگی-اسکان-و-خدمت-رسانی-به-زوار-اربعین-انجام-خواهد-شد
بستن   چاپ