آریا جوان
پست اینستاگرامی تندگویان پیرامون واکنش اعضای تشکل های جوانان عضو سازمان همکاری های کشورهای اسلامی به اتفاقات بازی ایران بحرین
پنجشنبه 25 مهر 1398 - 23:35:30
آریا جوان - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در صفحه شخصی اینستاگرام خود پیرامون واکنش اعضای تشکل های جوانان عضو سازمان همکاری های کشورهای اسلامی به اتفاقات پیش آمده در بازی اخیر ایران بحرین پستی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان متن این پست به شرح زیر است:
برخورد قاطعانه اعضای تشکل‌های جوانان سازمان همکاری های کشورهای اسلامی در واکنش به اقدام ناشایست هواداران تیم بحرین در بازی اخیر هنگام پخش سرود ملی کشور ایران به عنوان مصداقی از رفتار نژاد پرستانه, نشان از اتحاد و یکدلی جوانان کشورهای اسلامی در مخالفت و ایستادگی در برابر هرگونه نفاق میان مسلمین را دارد.
حضور نماینده کشور ایران در هیئت رئیسه مجمع, دستاوردی بود که سال گذشته در حوزه جوانان کسب گردید و این تلاش برای حضور جوانان در مجامع بین المللی هم اکنون در شنیده شدن صدای جوانان ایرانی به ثمر نشسته است و اهمیت خود را نشان داده است. این جوانان فردای اسلام و آینده کشور های اسلامی می باشند. امید داریم همبستگی جوانان در اقداماتی که نشان دهنده وحدت در کشور های اسلامی است در جامعه ورزش هم الگو قرار گیرد. جوانان ما آمادگی دارند تا از طریق گفتمان مشترک و احترام متقابل اتحادی شگرف برای کشور های اسلامی ایجاد نمایند. با اعتماد و اتکا بر نیروی جوانی اجازه نخواهیم داد دشمنان سودجو از چنین رویدادهای ورزشی به عنوان بستری جهت ایجاد تفرقه استفاده کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/194975/پست-اینستاگرامی-تندگویان-پیرامون-واکنش-اعضای-تشکل-های--جوانان--عضو-سازمان-همکاری-های-کشورهای-اسلامی-به-اتفاقات-بازی-ایران-بحرین
بستن   چاپ