آریا جوان
Smart Compass؛ قطب نمایی هوشمند برای موبایل های اندرویدی
جمعه 26 مهر 1398 - 13:33:57
آریا جوان - دیجیاتو / وجود حسگر ژیروسکوپ در تلفن های هوشمند، موجب شده تا بتوان از آنها به عنوان یک قطب نما بهره گرفت؛ قطب نمایی دیجیتالی که با آن بتوان چهار جهت اصلی جغرافیایی را پیدا کرد و از گم شدن در سفرهای زمینی و یا دریایی جلوگیری نمود.
Smart Compass یک اپلیکیشن قطب نماست که کاربردش فقط به یافتن جهات جغرافیایی محدود نمی شود و امکاناتی فراتر از یک قطب نمای معمولی در اختیار شما قرار می دهد.
نخستین کاری که پس از ورود به Smart Compass باید انجام دهید کالیبره کردن قطب نماست. این کار بسیار ساده است، فقط کافیست گجت را به صورت افقی رو به آسمان بگیرید و آن را به شکل یک عدد هشت انگلیسی در هوا بچرخانید.
Smart Compass برای پس زمینه از تصویر دوربین استفاده کرده، با این حال اگر نمی خواهید که در استفاده از آن باتری زیادی مصرف کنید، قادرید با مراجعه به تنظیمات حالت دوربین را غیر فعال و از تصویر پس زمینه پیش فرض اپ یا عکس های گالری خودتان استفاده کنید.

مزیت استفاده از حالت دوربین، بهره گیری از فلزیاب اپلیکیشن (به کمک حسگر مغناطیسی گجت) است که البته در مورد عملکرد این بخش نمی توان با اطمینان سخن گفت. به غیر از این، گوگل مپز را می توان به عنوان پس زمینه Smart Compass در نظر گرفت تا مختصات جغرافیایی را به طور کاملا دقیق رویش بررسی کنید.
این قطب نما از GPS هم پشتیبانی می کند، بنابراین با آن می توانید مختصات جغرافیایی را از طریق SMS یا ایمیل به دوستان خود بفرستید. از دیگر قابلیت های Smart Compass نیز می توان به قبله نما، نمایش شمال واقعی (در کنار شمال مغناطیسی) و سرعت سنج اشاره کرد که البته در نسخه Pro اپ قابل دسترسی اند.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 5 مگابایت

*لینک دانلود* - - - - - - - - - - - *(لینک کمکی) - یا نام اپلیکیشن را اپ استورهای ایرانی جستجو کنید*

http://www.javanannews.ir/fa/News/195192/Smart-Compass؛-قطب-نمایی-هوشمند-برای-موبایل-های-اندرویدی
بستن   چاپ