آریا جوان
معرفی اپلیکیشن Gradient؛ به کدام سلبریتی شباهت دارید؟
شنبه 27 مهر 1398 - 19:37:36
آریا جوان - دیجیاتو / همین چند ماه پیش بود که فیس اپ پس از چندسال دوباره ترند و تبدیل به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های فضای مجازی شده بود. اکنون نیز به نظر می رسد شاهد ترند شدن اپلیکیشنی دیگر در شبکه های اجتماعی هستیم که به شما می گوید به کدام هنرپیشه شباهت دارید؟
آنچه این تب را داغ کرده نوعی نرم افزار ویرایش عکس به نام اپلیکیشن Gradient است که امکانات متعددی دارد اما قابلیتی که بیشتر از همه توجه کاربران را به خود جذب کرده Doppelganger است.
برای استفاده از این قابلیت که در واقع هنرپیشه همزاد شما را پیدا می کند کافیست عکسی از خود را آپلود کنید تا برنامه به شما بگوید که بیشتر به کدام چهره مشهور شباهت دارید. استفاده از این اپ به مدت سه روز رایگان است و سپس کاربران باید ماهانه مبلغ 20 دلار را پرداخت نمایند.

اما درست مانند برنامه محبوب FaceApp حالا این سوال در ذهن بسیاری شکل گرفته که آیا اپلیکیشن Gradient ایمن است؟ براساس مفاد شرایط استفاده از Gradient، این اپ ادعایی مبنی بر مالکیت محتوایی که شما در آن بارگذاری میکنید ندارد. با این حال در ادامه توضیحات آن چنین آمده است:
شما از این طریق مجوز غیر انحصاری، کاملا پولی و بدون حق امتیاز و قابل انتقال برای استفاده از محتوای خود را در اختیار گرادینت قرار می دهید که سیاست حفظ حریم خصوصی نیز در مورد آن اجرا می شود.


نسخه اندروید مورد نیاز: 5 به بالا
حجم: بسته به دستگاه های مختلف متفاوت است

*لینک دانلود* - - - - - - - - - - - *(لینک کمکی) - برای اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که در کشور ما در دسترس نیستند*

http://www.javanannews.ir/fa/News/195811/معرفی-اپلیکیشن-Gradient؛-به-کدام-سلبریتی-شباهت-دارید؟
بستن   چاپ