آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:
اجرای بیش از 700 برنامه متنوع فرهنگی - ورزشی در لرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی / بخش همگانی در همه رشته های ورزشی استان فعال می شود
يکشنبه 28 مهر 1398 - 10:24:23
آریا جوان - مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، ازاجرای بیش از 700 برنامه متنوع فرهنگی - ورزشی در لرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی وورزش خبر داد.

به گزارش روابط عموی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، سید علی کریمی اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از700برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان های مختلف استان لرستان اجرا خواهدشد.
او حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه واجرای طرح شمیم خدمت اداره کل ورزش و جوانان را از برنامه های این دستگاه در اولین روز از هفته تربیت بدنی برشمرد و افزود : این حضور در همه شهرستانهای مختلف استان آغازگر برنامه های فرهنگی ورزشی اداره کل خواهد بود .
کریمی دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه در شهرستانها را نیز از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و یادآورشد: از جمله برنامه های قابل توجهی که اخیرا برگزارشد طرح صعود به 31قله 31 استان به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی با مشارکت بیش از 200 کوهنورد لرستانی بود که 5 صعود مستقل بانوان از جمله نکات قابل تحسین این برنامه بوده است .
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان اضافه کرد: همایش های دوچرخه سواری ، پیاده روی خانوادگی در راستای گسترش ابعاد عمومی ورزش و توجه ویژه به ورزش همگانی که از سیاست های مهم ومورد تأکید وزارت ورزش و جوانان است از شاخص های برنامه فرهنگی ورزشی هفته تربیت بدنی خواهد بود.
او برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در رشته های مختلف در سطح استان، شهرستانها و بخشها را از برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: با توجه به تنوع و ظرفیت بالای روستاها و عشایر در حوزه ورزش های بومی وبازی های محلی برگزاری بازیهای بومی با هدف احیا ورزش های محلی در سطح روستاها و مناطق مختلف استان را از اولویت های ادارات ورزش و جوانان استان قرارداده ایم.
کریمی با تاکید برضرورت برنامه ریزی با هدف توسعه ورزش همگانی و آگاهی بخشی به جامعه ، برنامه های پیش بینی شده در این خصوص را در استان پربار و با اثربخشی خوب ارزیابی کردو ادامه داد : به دنبال افزایش مشارکت اقشار مختلف جامعه در برنامه های همگانی هستیم و تلاش کرده ایم بخش همگانی را در همه رشته های ورزشی استان فعال نماییم.
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به شعار هفته تربیت بدنی ( پیش به سوی ایران فعال ) نام گذاری شده است ، گفت: دراین نام گذاری رویکرد برنامه های هفته براساس روز شمار "تمرکز بر تقویت بنیان خانواده ، تمرکز بر تقویت روحیه جهادی و حماسی ، تمرکز بر اصلاح نگرش و سواد حرکتی ، تمرکز بر تقویت انسجام اجتماعی ، تمرکز بر توانمندسازی کم توانان و تمرکز بر تقویت اخلاق و تعالی جامعه" است که در دستور کار ادارات،هیاتهای ورزشی و سازمان های مردم نهاد قرار می گیرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/196059/اجرای-بیش-از-700-برنامه-متنوع-فرهنگی---ورزشی-در-لرستان-به-مناسبت-هفته-تربیت-بدنی---بخش-همگانی-در-همه-رشته-های-ورزشی-استان-فعال-می-شود
بستن   چاپ