آریا جوان
استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای ورزش همگانی :
توسعه زیرساخت های ورزشی استان رشد چشمگیری داشته است/70 درصد پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش و جوانان تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید
دوشنبه 29 مهر 1398 - 09:31:29
آریا جوان - جلسه شورای ورزش همگانی استان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی وورزش با حضور موهبتی استاندار استان، زینی وند معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی دهکده المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان، صبح روز پنج شنبه 25 مهر ماه 98 جلسه شورای ورزش همگانی استان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی وورزش با حضور مهندس موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، زینی وند معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان به همراه معاونین و روسای ستادی اداره کل، برنایی مدیرکل دفتر بانوان و امور خانواده و سالارزایی مدیرکل روابط عمومی استانداری به همراه مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی دهکده المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد.
استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه با اشاره به رشد قابل قبول توسعه زیرساخت های ورزشی استان، اظهار داشت: هم اکنون 126 پروژه نیمه تمام در سراسر استان در حال تکمیل شدن است که بیش از 120 میلیارد تومان تامین اعتبار شده و تا پایان سال عمرانی، بیش از 70 درصد آنها به بهره‌برداری خواهد رسید .
موهبتی در ادامه افزود: عملکرد اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نسبت به سایر استانهای کمتر توسعه یافته در افزایش سرانه فضای ورزشی از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده است
وی تاکید کرد: توجه اداره کل ورزش و جوانان استان به بخش خصوصی موجب شده است تا باشگاه های زیادی در شهرستان های استان در دو بخش بانوان و آقایان افتتاح شوند و نشاط اجتماعی همراه داشته باشد .
وی با اشاره به اهمیت ترویج ورزش به ویژه ورزش‌های همگانی در استان گفت: ورزش همگانی موجب حفظ سلامت و نشاط اجتماعی همراه با بالندگی و پویایی خواهد شد و زمینه‌های لازم برای همگانی کردن ورزش سیستان و بلوچستان مستلزم تعامل و همکاری تمام دستگاه های اجرایی در کنار اداره کل ورزش و جوانان میسر خواهد شد .
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به جایگاه سوم استان در بخش توسعه ورزش همگانی کشور، این موفقیت را نشان از فعالیت ها و برنامه ریزی های مثبت مدیران حوزه ورزش و جوانان استان خواند .
موهبتی رشد و توسعه ورزش قهرمانی در استان را نیز بسیار مطلوب خواند و خاطر نشان کرد: کسب موفقیت‌های اخیر در دومین المپیاداستعدادهای برترورزشی کشور، حضور ورزشکاران منتخب استان در میادین ملی و بین المللی بیانگر وجود نخبه ها و ظرفیت های خوبی در سرزمین نخل و آفتاب است .
مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه گزارش مفصلی از اقدامات و موفقیت های به دست آمده یک سال اخیر در حوزه ورزش و جوانان و همچنین کسب عناوین و افتخارات مختلف ورزشکاران را خدمت حاضرین ارائه کردند .
ادهم کرد در خصوص برنامه های تدارک دیده شده برای هفته تربیت بدنی وورزش در استان اظهار کرد: 15 طرح و پروژه مختلف ورزشی در سطح شهرهای استان با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت .
وی تاکید کرد: علاوه بر این، 26 طرح و پروژه نیمه تمام در استان نیز وجود دارد که با پیگیری های صورت گرفته در ایام الله دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد وی همچنین تصریح کرد: 2 پروژه مهم سالن ورزشی قرقری در شهرستان هیرمند و زمین چمن فوتبال قصرقند از جمله مهمترین پروژه هایی است که در هفته تربیت بدنی وورزش با حضور مقامات ارشد وزارت ورزش افتتاح خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بهره برداری از 3 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال زاهدان، 2 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در کنارک، یک زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در چابهار، سیب و سوران، نیکشهر، زاهدان فنوج، ایرانشهر از دیگر طرح های قابل افتتاح در این هفته است

http://www.javanannews.ir/fa/News/196723/توسعه-زیرساخت-های-ورزشی-استان-رشد-چشمگیری-داشته-است-70-درصد-پروژه-های-نیمه-تمام-حوزه-ورزش-و-جوانان-تا-پایان-سال-به-بهره‌برداری-خواهد-رسید
بستن   چاپ