آریا جوان
مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان : بیش از 300 برنامه فرهنگی ورزشی در گلستان اجرا می‌شود
دوشنبه 29 مهر 1398 - 11:48:54
آریا جوان - مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان از برگزاری بیش از 300 برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی در گلستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان ، بهمن طیبی در این خصوص اظهار کرد:​ در این خصوص اظهار کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار «پیش به سوی ایران فعال» از 26 مهرماه آغاز می‌شود و تا 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
طیبی گفت : برنامه‌های هفته تربیت بدنی با شعار روزانه ورزشی همراه خواهد بود و در طول هفته شاهد اجرای بیش از 300 برنامه فرهنگی ورزشی در سطح استان خواهیم بود.
وی افزود: این برنامه‌ها در محور‌های قهرمانی، همگانی و کارگاه های آموزشی ، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان پیش‌بینی شده و امیدواریم شاهد برگزاری هرچه بهتر برنامهها باشیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ادامه داد : از برنامه‌های شاخص پیش‌بینی شده برای هفته تربیت بدنی نشست صمیمی هیات های ورزشی و کارکنان با استاندار محترم ، برگزاری جشن گلریزان با عنوان« معنویت در ورزش » با همکاری اداره کل زندان ها و هیئت ورزش های باستانی استان در جهت آزادسازی ورزشکاران زندانی خواهد بود و اجرای همایش های پیاده روی و ورزش صبحگاهی در سطح شهرستان های استان (ویژه آقایان و بانوان) ، اجرای مرحله استانی طرح های فراغت بانوان با ورزش ویژه شاغلین و غیر شاغلین ، اجرای طرح جام نشاط و تندرستی ویژه بانوان از جمله دیگر برنامه‌های شاخص ما برای این هفته هستند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/196822/مدیر-کل-ورزش-و-جوانان-استان-گلستان---بیش-از-300--برنامه-فرهنگی-ورزشی-در-گلستان-اجرا-می‌شود
بستن   چاپ