آریا جوان
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان :
زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای پیرانچ شهرستان ایرانشهر افتتاح شد
دوشنبه 29 مهر 1398 - 14:10:44
آریا جوان - به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال "روستای پیرانچ شهرستان ایرانشهر"با حضور مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان،فرماندار و دیگر مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان ، صبح امروز (دوشنبه 29 مهرماه) در چهارمین روز هفته تربیت بدنی و ورزش زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال ((روستای پیرانچ شهرستان ایرانشهر)) با شور و نشاط وصف ناپذیر اهالی روستا بویژه جوانان ورزش دوست توسط ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بهمراه کوثری فرماندار، بخشداران، اعضای شورای اسلامی، دهیاران و جمعی از معتمدین و ریش سفیدان توسط افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. این پروژه بصورت مشارکتی توسط دهیاری، شورای اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان در فضای با زیربنای 1350 متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ بر 3750 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در سال 97 شروع شده که امروز در چهارمین روز هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح شد. ️
با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 900 نفر در قالب 245 خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید، علی الخصوص وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه و پیشرفته زیرساختهای ورزش استان سیستان و بلوچستان و افزایش سرانه فضای ورزشی در این استان پهناور، رتبه نخست نصب چمن های مصنوعی مینی فوتبال در کشور متعلق به این خطه از ایران اسلامی است. گفتنی است؛ 15 طرح و پروژه مختلف حوزه ورزش و جوانان با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 700 میلیون تومان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سراسر استان در حال افتتاح می‌باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/196927/زمین-چمن-مصنوعی-مینی-فوتبال-روستای-پیرانچ-شهرستان-ایرانشهر-افتتاح-شد
بستن   چاپ