آریا جوان
فرهادی زاد در جمع روسا و نواب هیات های ورزشی سیستان و بلوچستان :
ورزش بانوان پتانسیل و ظرفیت های بالایی دارد/برنامه های ویژه ای برای بانوان سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است
دوشنبه 29 مهر 1398 - 14:10:45
آریا جوان - نشست تخصصی (مهین فرهادی زاد) معاونت توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان با روسا و نایب رئیسان هیات های ورزشی استان سیستان و بلوچستان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن کنفرانس دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان،در این نشست علاوه بر دکتر فرهادی زاد معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بهمراه معاونین و روسای ستادی اداره کل، برنایی مدیر کل دفتر بانوان و امور خانواده استانداری نیز حضور داشتند.
معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان در این نشست توجه به حوزه ورزش بانوان را از مهم ترین اولویت های معاونت بانوان اعلام کرد و اظهار داشت: ورزش بانوان پتانسیل و ظرفیت های بالایی دارد بویژه در استان مرزی سیستان و بلوچستان که باید از این فرصت استفاده کنیم.
فرهادی زاد اعتماد به بانوان را مثمر ثمر خواند و گفت: اداره کل ورزش و جوانان با اعتماد به بانوان ورزشکار سیستان و بلوچستان شاهد افتخار آفرینی آنها در #دومین_المپیاد_استعدادهای_برتر_ورزشی_کشور بودیم که باید مستمر داشته باشد.
وی همچنین در خصوص رفع موانع و مشکلات حوزه ورزش بانوان در استان نیز خاطر نشان کرد: در جلسات معاونت بانوان وزارت ورزش و‌ جوانان از مسئول ورزش بانوان استان بهمراه نایب رئیسان هیات ها و مربیان دعوت خواهیم کرد تا با تشریح مشکلات و درخواست های خود، با مشارکت، تعامل و همکاری گام های موثری برای توسعه و پیشرفت حوزه ورزش بانوان سیستان و بلوچستان برداریم.
در این جلسه روسا و نایب رئیسان هیات های ورزشی استان کمبودها و مشکلات حوزه ورزش بانوان هم در بخش اعتبارات و هم تجهیزات و امکانات با توجه به بعد مسافت در استان مرزی و پهناور سیستان و بلوچستان را خدمت معاونت توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان تشریح کردند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/196928/ورزش-بانوان-پتانسیل-و-ظرفیت-های-بالایی-دارد-برنامه-های-ویژه-ای-برای-بانوان-سیستان-و-بلوچستان-در-نظر-گرفته-شده-است
بستن   چاپ