آریا جوان
کشيدن صحيح خط لب و روش برجسته کردن لبها با خط لب
چهارشنبه 30 ارديبهشت 1394 - 3:33:05 AM
بيتوته

با کشيدن خط لب ميتوانيد لب‌هاي باريک و بي حالت خود را قلوه اي کنيد و حتي با داشتن لب‌هاي نا متناسب مي‌توانيد به لب‌ها فرم دهيد و نقص لب‌هاي خود را پنهان کنيد.

 خط لب نرم و روان ميتواند گزينه خوبي براي کشيدن يک خط لب عالي براي شما باشد.

 چگونگي برجسته کردن لب ها با استفاده از خط لب
اگر دوست داريد هنگام آرايش برجستگي لبها بيشتر شده و برآمدگي آنها نيز بيشتر ديده شود بهتر است براي لبهاي باريک حتما اول از يک مداد لبي که کمي پررنگتر از رژ است استفاده کرده و خط لبي دور لب اما زير خط اصلي و البته مماس با آن بکشيد و با انگشت رنگ مداد را بر روي کل لب پخش کنيد و بعد رژلبتان را بزنيد اين کمي لب شما را از حد معمول پهن تر نشان مي دهد.

اما کاري که براي برجسته ديده شدن آن در پايان انجام مي دهيد اينست که با يک مداد سفيد خطي کامل و تنها زير لب و پايين خط لبتان مي کشيد .

در مورد لبهاي پهن و درشت لازم نيست که خط لب خارج از خط اصلي لب کشيده شود بلکه آن را در جاي خود کشيده و رژ بزنيد فقط براي برجسته شدن آن خط سفيد را با مداد سفيدتان تنها در زير لب و فقط وسط آن بکشيد .

لازم به ذکر است تفاوت کشيدن خط سفيد لبهاي پهن با لبهاي باريک در اين است که در مورد لبهاي باريک خط سفيد کاملي در زير لب پايين کشيده خواهد شد اما در مورد لبهاي پهن تنها اين خط سفيد در وسط لب کشيده مي شود و دو طرف آن به رنگ همان خط لب خواهد بود.

برجسته کردن لبها با خط لب

انتخاب خط لبي که با رنگ لب ها هم خواني داشته باشد بسيار مهم است

 نکته هايي در چگونگي استفاده از خط لب

- انتخاب برطبق رنگ لب
انتخاب خط لبي که به رنگ لب هاي شما هم خواني داشته باشد بسيار حائز اهميت است. اگر خط لبي انتخاب کنيد که با رنگ و سايه لب ها هم خواني نداشته باشد ، خوب به نظر نخواهد رسيد.

- از لب بالايي شروع کنيد
 يک خط لب مشخص را به به طوري که تمام قسمت لب را در بر بگيرد بر لب بالايي بکشيد. قبل از استفاده مداد را تراش کنيد. هميشه از گوشه خارجي لب شروع کرده و سپس به مرکز برسيد. اکثر زنان از وسط شروع مي کنند ، که در اين حالت پوشش کامل نخواهد داشت.

- لب پايين را بکشيد
 وقتي خط لب را به لب پايين مي کشيد بسيار مراقب باشيد. به آرامي مداد را فشار دهيد تا خط يک دست و خوبي کشيده شود. خط را به محدوده زير لب پاييني نکشيد. به گزارش پرشين وي برخي از زنان براي اينکه لب را بزرگتر جلوه دهند اين کار را مي کنند ولي اصلا به نظر خوب نخواهد رسيد.

- از روش نقطه اي استفاده کنيد
 بر روي لبه لب هاي پايين و بالا نقطه هاي کوچکي بگزاريد و بعد به سادگي نقاط را با خط به هم اتصال دهيد و اين کار نتيجه خوبي خواهد داشت. اگر فضاي بيشتري برلب ها ديديد مي توانيد از خط لب براي پر کردن آن فضا ها استفاده کنيد.

- استفاده از اسفنج در آرايش لب
 بيشتر اوقات در هنگام کشيدن خط ممکن است لکه و رد خط لب را روي لب باقي بماند، از يک اسفنج يا دستمال نرم براي جلوگيري از اين مشکل استفاده کنيد. به سادگي با دست آزاد خود مقدار اضافه را از روي لب پاک کنيد.


http://www.javanannews.ir/fa/News/1984/کشيدن-صحيح-خط-لب-و-روش-برجسته-کردن-لبها-با-خط-لب
بستن   چاپ