آریا جوان
فعالیت چشمگیر هیات همگانی خرم آباد / اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی در محلات
دوشنبه 6 آبان 1398 - 08:31:28
آریا جوان - رییس هیات همگانی شهرستان خرم آباد گفت: هیات همگانی خرم آباد با اجرای برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی و ورزشی از جمله هیاتهای فعال استان لرستان محسوب می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، احمد کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از 15 برنامه فرهنگی و ورزشی با استقبال پرشور مردم اجرا گردید .
وی افزود: مسابقات در دو گروه ورزشی و فرهنگی و در دو بخش آقایان و بانوان با شرکت حداکثری ورزشکاران با کیفیت عالی برگزار و در مجموع در این ایام حدود یکصد جایزه نفیس به برندگان اهدا گردید.
کاظمی با اشاره به فعالیتهای چشمگیر هیات همگانی خرم آباد اظهار کرد: در دو ماهه گذشته که فعالیتهای هیات از سر گرفته شده و اینجانب بعنوان مسئول هیات در خدمت عزیزان هستم تاکنون مسابقاتی از قبیل: دژابال بانوان، طناب زنی آقایان، بازی های فکری کودکان،همایشهای متعدد پیاده روی ،مسابقات آمادگی جسمانی، همایش پیلاتس، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانبازان،و مسابقات دوچرخه سواری در سطح شهرستان با شرکت پرشور علاقه مندان برگزار گردیده و نسبت به قبل رشد و توسعه بی سابقه ای در اجرای فعالیتهای هیات خرم آباد را شاهد هستیم.
اهدا جوایز نفیس به شرکت کنندگان
رییس هیات همگانی شهرستان خرم آباد در ادامه تصریح کرد: همچنین درهفته نیروی انتظامی ، همایش پیاده روی عمومی خانوادگی با همکاری اداره کل ورزش استان با مشارکت مردم برگزار گردید و در پایان با حضور مسئولان انتظامی استان و مسئولان ورزش و جوانان استان ، تعداد 20 عدد دوچرخه و 20 گرمکن ورزشی به شرکت کنندگان اهدا گردید.
وی با بیان اینکه هیات همگانی خرم آباد رویکرد جدیدی را در پیش گرفته اظهار نمود: هیات همگانی با همکاری و مشارکت عوامل اجرایی و سایر همکاران عزیز که جا دارد از تک تک آنها بخاطر زحماتشان تشکر نمایم با رویکرد حفظ و بالابردن نشاط و شادابی و همچنین کمک به سلامت و روحیه همشهریان ،بمناسبتهای مختلف اقدام به برگزاری مسابقات و همایشهای گوناگون در سطح شهر خواهد کرد و در هر همایش جوایزی نیز به علاقه مندان اهدا خواهیم نمود.
ایشان ابراز داشت: در همین راستا با حضور یکی از مدارس سپیددشت ، و شهر زاغه مسابقاتی را با حضور دانش آموزان برگزار نمودیم و در پایان جوایز نفیسی به شرکت کنندگان اهدا نمودیم.
احمد کاظمی بیان کرد: از پرسنل و مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان،هیات همگانی استان که در برگزاری برنامه های هیات همگانی خرم آباد نهایت همکاری را با ما دارند کمال تقدیر و تشکر را داریم.
وی ادامه داد: همایش پیاده روی خانوادگی نیز در هفته نیروی انتظامی و با همت هیات ورزشهای همگانی با هدف ترویج ورزش همگانی و سلامت جامعه با استقبال پرشور مردم برگزار گردید.
برگزاری برنامه ورزش صبحگاهی در محلات
این مقام مسئول با اشاره به برگزاری برنامه ورزش صبحگاهی درپارک چهار باغ گلدشت خرم آباد گفت: این برنامه توسط سفیران سلامت سفیران سلامت با شعار "ایرانی زندگی با ورزش " برگزار گردید و حرکات پیلاتس و ورزشهای صبحگاهی را به بانوان شرکت کننده آموزش دادند
احمد کاظمی ادامه داد: برنامه ورزش صبحگاهی و پیلاتس برای بانوان شرکت کننده با هدف نقش ورزش و تغذیه در پیشگیری از دیابت و فشار خون بالا را با همکاری خانم شمس بیرانوند دبیر هیات وگروه سفیران سلامت (خانم برنجی رئیس کمیته پیلاتس و خانم ایمانی رئیس کمیته ورزشهای صبحگاهی) در پارک چهار باغ برگزار کرد.
رییس هیات همگانی خرم آباد در پایان گفت: با حضور در محلات مختلف خرم آباد برنامه های پرشوری را برگزار می کنیم و هدف ما آشنایی مردم با فعالیتهای هیات و ترویج نشاط و سلامتی و شور و شعف ورزشی در میان مردم و جوانان محلات سطح شهرستان می باشد.
46

http://www.javanannews.ir/fa/News/201074/فعالیت-چشمگیر-هیات-همگانی-خرم-آباد---اجرای-برنامه-های-فرهنگی-ورزشی-در-محلات
بستن   چاپ