آریا جوان
بهترین‌های ماه لیگ برتر
جمعه 17 آبان 1398 - 16:20:17
آریا جوان - ورزش 3 / جیمی واردی ستاره لستر به عنوان بهترین بازیکن و فرانکی لمپارد سرمربی چلسی به عنوان بهترین مربی ماه اکتبر لیگ برتر انگلیس معرفی شدند.
امروز اتحادیه فوتبال انگلیس بهترین های ماه اکتبر لیگ برتر را معرفی کرد.
جیمی واردی در 3 مسابقه خود در این ماه 4 گل به ثمر رساند تا با 10 گله شدن، ضمن عبور از تامی آبراهام و سرخیو آگوئرو آقای گل لیگ برتر تا پایان هفته یازدهم لقب گیرد و کمک شایانی به لستر در راه حضور در رده سوم جدول کرده باشد. او یک گل به برنلی و سه گل نیز به ساوتهمپتون در برتری 0-9 تاریخی لستر زد.
واردی در خصوص کسب این جایزه گفت:« بردن این جایزه فوق العاده است اما در عین حال نشان می‌دهد که تیم در مسیر درست گام برمی‌دارد. ما نمایش های خوبی داشته ایم و این از شانس من بوده که توانسته ام از فرصت ها استفاده کنم.»
واردی پیش از این در اکتبر و نوامبر 2015 و آپریل 2019 موفق به کسب عنوان بازیکن ماه شده بود و این چهارمین باری است که موفق به کسب این جایزه می‌شود. جک گریلیش، ایلکای گوندوغان، دین هندرسون، ویلیان و یوری تیلمانس دیگر رقبای واردی برای تصاحب جایزه بازیکن ماه اکتبر بودند.
تیمو پوکی (نوریچ سیتی) و پیر امریک اوبامیانگ (آرسنال) دو بازیکن دیگری هستند که از ابتدای فصل 20-2019 لیگ برتر انگلیس عنوان برترین بازیکن ماه را کسب کرده اند.
همچنین فرانکی لمپارد سرمربی چلسی نیز عنوان بهترین مربی ماه اکتبر را از آن خود کرد. چلسی در این ماه موفق به کسب سه پیروزی برابر برنلی، نیوکاسل و ساوتهمپتون شد تا لمپارد بالاتر از یورگن کلوپ به عنوان بهترین مربی ماه برگزیده شود.
چلسی با لمپارد توانسته نتایج بد هفته های ابتدایی را به دست فراموشی بسپارد و اکنون در رده چهارم لیگ قرار دارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/211078/بهترین‌های-ماه-لیگ-برتر
بستن   چاپ