آریا جوان
آماده‌باش کلوپ به هات‌داگ فروش‌ها
جمعه 17 آبان 1398 - 19:01:56
آریا جوان - ورزش 3 / یورگن کلوپ در نشست خبری بازی با سیتی از آمادگی فن دایک و هندرسون خبر داد و گفت که برای شکست سیتی حتی هات داگ فروش های آنفیلد هم باید خود را آماده کنند.
لیورپول صدرنشین لیگ برتر یکشنبه پیش رو در آنفیلد میزبان منچسترسیتی خواهد بود. قرمزها با شش امتیاز بیشتر از سیتی در صدر قرار دارند و بهترین بخت را برای پیروزی و افزایش اختلاف امتیاز به 9 دارند.
سیتی با بحران مصدومیت چند بازیکن کلیدی خود از جمله ادرسون مواجه است در حالی که در اردوی لیورپول نیز شایعاتی مبنی بر غیبت جوردن هندرسون و ویرژیل فن دایک به گوش می رسد. هندرسون در بازی برابر خنک غایب بود و فن دایک نیز در تمرین روز گذشته حضور نداشت.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که در نشست خبری این بازی شرکت کرده بود، در مورد آخرین وضعیت هندرسون و فن دایک گفت:« ویرژیل به دلایلی روز گذشته تمرین نکرد ولی او کاملا شرایط خوبی دارد؛ ضمن اینکه جوردن هندرسون نیز آماده بازی با سیتی خواهد بود. ما ماتیپ و شقیری را در اختیار نخواهیم داشت چون مصدوم هستند.»
کلوپ در مورد بحران مصدومیت ها در سیتی گفت:« همه ما مشکلاتی داریم. سال گذشته کوین دی بروین که یکی از بهترین هافبک های دنیاست نتوانست برابر ما به میدان برود و مدت ها نیز غایب بود ولی سیتی بدون او هم توانست نتیجه بگیرد. این نشان می دهد که سیتی چه کیفیت بالایی دارد.
آنها تحت هر شرایطی قدرتمند هستند. آیا دوست دارم همیشه در مورد سیتی حرف بزنم؟ خیر. من بیشتر به خاطر دستاوردهای چند سال اخیر خودمان خوشحالم اما خوب، کسب 100 امتیاز توسط سیتی و سپس 98 امتیاز در فصل گذشته اتفاقی نیست که بتوان به سادگی از آن عبور کرد. سیتی همچنان با انگیزه است و طمع قهرمانی دارد و این نشان می دهد چه ذهنیت قدرتمندی دارند.
همه تیم ها مصدوم دارند و باید با این قضیه کنار آمد. سیتی بدون مصدومانش هم تیم کاملی است. نیازی به مقایسه سیتی با تیم سال گذشته اش نیست چرا که آنها امسال هم با شرایط مصدومیت ها به خوبی کنار آمده اند و این تاثیربرانگیز است. من به سیتی چند سال اخیر فکر نمی کنم و تمرکزم روی تیم امسال شان است. آنها به اندازه کافی برای جدالی مثل جدال یکشنبه آماده هستند.»
کلوپ ادامه داد:« من تیم های دیگر را فقط تحسین نمی کنم بلکه برای شان احترام نیز قائلم. شخصیت سیتی و مربی اش فوق العاده است و تلفیق هماهنگی تیمی و سرعت شان همیشه باعث می شود تا فوتبالی تماشایی ارائه دهند. سیتی یک تیم فوتبال بسیار خوب است و برخی بازیکنان این تیم هر بازی من را شگفت زده می کنند.»
کلوپ در مورد شانس پیروزی بر سیتی گفت:« ما در سه بازی قبلی با منچسترسیتی دوبار باخته‌ایم و اتفاقی‌ است که افتاده اما پیشرفتی که بازیکنان ما کرده‌اند واضح است. البته این ربطی به بازی روز یکشنبه ندارند. ما باید بهترین بازی مان را انجام دهیم. همه‌ی کسانی که در استادیوم حاضرند باید در بهترین شکل ممکن‌شان باشند؛ حتی آنهایی که هات‌داگ می‌فروشند هم باید در بهترین شکل باشد.
همه باید از همان لحظه‌ی اول در بهترین فرم خود باشند، زود به ورزشگاه رفتن، زود سر جای خود قرار گرفتن، بیرون ورزشگاه کاری نکردن، آنجا حضور داشتن و منتظر شروع لازی ماندن، گرم کردن، همه‌ی این کارها... این چیزی‌ست که من آرزو می‌کنم. در واقع قبل از اینکه بدانیم نتیجه‌ای از این بازی خواهیم گرفت، ما از قبل همه‌ی احساساتمان را روی این بازی سرمایه‌گذاری می‌کنیم و بعد بیاید فوتبال بازی کنیم.»

http://www.javanannews.ir/fa/News/211222/آماده‌باش-کلوپ-به-هات‌داگ-فروش‌ها
بستن   چاپ