آریا جوان
مصدومیت به ضرب چاقو!
جمعه 17 آبان 1398 - 19:02:06
آریا جوان - نود / هواداران خشمگین لاتزیو بعد از شکست تیمشان هم دست از سر طرفداران سلتیک برنداشتند.
به نقل از فوتبال ایتالیا، شب گذشته و در جریان یکی از دیدارهای مرحله گروهی لیگ اروپا لاتزیو در ورزشگاه المپیکو میزبان سلتیک بود و در پایان با گل دقیقه 90 اولیویه نچام، با نتیجه 2-1 مغلوب حریف اسکاتلندی خود شد.
اما بعد از این مسابقه هواداران سلتیک نتوانستند آن گونه که باید به شادمانی بپردازند، چرا که همانند اتفاقات پیش از مسابقه یکی از هواداران اسکاتلندی به ضرب چاقو مصدوم شد.
این هوادار سلتیک که گفته شده تنها 20 سال دارد، از ناحیه کمر مورد اصابت چاقو قرار گرفته و در اولین ساعات روز جمعه به بیمارستان منتقل شده است.
این اتفاق بعد از آن رخ داد که 9 هزار هوادار سلتیک شادمان از پیروزی تیمشان از ورزشگاه المپیکو خارج شدند و مورد حمله طرفداران لاتزیو قرار گرفتند. در این حمله یکی از نیروهای پلیس هم به دلیل شکستگی به مراکز درمانی منتقل شد.
علیرغم تلاش تماشاگران "بیانکوچلستی" برای فرار، تعدادی از آن ها گیر افتادند و پلیس 12 نفر از این طرفداران را بازداشت کرد.
در ادامه اتوبوسی که حامل تماشاگران سلتیک بود و آن ها را از استادیوم به مکان دیگری منتقل می‌کرد، در میانه راه به دلیل نقص فنی متوقف شد و در این حین نیز مورد محاصره تماشاگران لاتزیو قرار گرفت. البته مصدومیتی جدی برای طرفداران سلتیک در این زد و خورد گزارش نشده است.
این هوادار 20 ساله سومین هواداری است که مورد اصابت چاقوی تماشاگران لاتزیو قرار گرفته است. پیش از شروع مسابقه نیز دو نفر از هواداران سلتیک در یکی از مکان های تفریحی شهر مورد هجوم مردی نقاب دار قرار گرفته و از ناحیه پا ضربت خورده بودند. یکی از مصدومان که 52 سال دارد هنوز در بیمارستان حضور دارد اما مصدوم دیگر مرخص شده است. تحقیقات پلیس در این خصوص هنوز ادامه دارد.
در پی این اتفاق سلتیک مقرراتی را برای طرفدارانش وضع کرده بود، از جمله آن که در سطح شهر با لباس هایی سبز و سفید (به رنگ پیراهن باشگاه) تردد نکنند.
از چند روز پیش از این دیدار زمزمه هایی مبنی بر "انتقام گرفتن" تماشاگران لاتزیو از سلتیک به گوش رسیده بود. در جریان بازی رفت در گلاسکو تماشاگران سلتیک بنری را به ورزشگاه آورده بودند که حاوی تصویر سرنگون شده بنیتو موسولینی، دیکتاتور فاشیست ایتالیا در دوران جنگ جهانی دوم بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/211233/مصدومیت-به-ضرب-چاقو!
بستن   چاپ