آریا جوان
امیدوارم انتخابات فدراسیون مهندسی نشود
چهارشنبه 22 آبان 1398 - 21:02:38
آریا جوان - فارس / سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: گاهی شاهد مهندسی در انتخابات برخی فدراسیون‌ها بوده‌ایم، اما امیدوارم در والیبال اینگونه نباشد.
محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال پیکان تهران درباره پیروزی تیمش مقابل فولاد سیرجان ایرانیان گفت: به دامغانی و بازیکنانش خسته نباشید می‌گویم که والیبال زیبایی را به نمایش‌ گذاشتند. ست اول متفاوت بود چون دو بازیکن ما بعد از سه هفته محرومیت تازه بازی‌ می‌کردند و بازی تدارکاتی هم نداشتیم که در شرایط مسابقه باشند.
او افزود: سعی کردیم‌ سرعت تیم‌ حریف را بگیریم و از اواسط ست اول به بعد هم بهتر شدیم. کادر فنی تیم حریف در جریان بازی تغییراتی ایجاد کرد و پاسور‌ آن‌ها هم پاسور ناشناخته‌ای بود که کار را برای ما سخت کرد.
سرمربی تیم والیبال پیکان درباره برگزاری انتخابات نیز گفت: وقتی صدای ما به جایی نمی‌رسد فایده ندارد. والیبالی که در این سال‌ها رشد زیادی کرده است، متاسفانه بیش از یک سال است که بدون رئیس بوده و سازماندهی خوبی ندارد. متاسفانه گاهاً انتخابات مهندسی شده است که امیدوارم در والیبال اینگونه نباشد.
وی ادامه داد: افرادی چون منظمی، افشاردوست و‌ محمودی والیبالی‌های تحصیل کرده‌ای هستند که می‌توانند به والیبال کمک کنند. در کل امیدوارم یک انتخابات سالم ‌و بدون دخالت اهداف شخصی را شاهد باشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/216619/امیدوارم-انتخابات-فدراسیون-مهندسی-نشود
بستن   چاپ