آریا جوان
هیجان زندگی نینجایی را با Ninja Arashi تجربه کنید
جمعه 1 آذر 1398 - 11:21:03
آریا جوان - آخرین خبر / Ninja Arashi (نینجا طوفانی) بازی زیبا با موسیقی دلپذیر در سبک بازیهای اکشن، ماجراجویی و نقش آفرینی با ساخت پلتفرمر برای دستگاه های اندروید است که توسط استودیوی بازی سازی Black Panther به صورت رایگان منتشر شده است.
در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی یعنی نینجا طوفانی قرار می گیرید که برای نجات پسر ربوده شده خودش ماجراجویی جدیدی را آغاز می کند و می بایست شیطان Orochi را شکست دهد! ماجراجویی شما در محیط دو بعدی صورت می پذیرد و کنترل نینجای داستان در دستان شماست، با دکمه های لمسی تعبیه شده در سمت چپ صفحه نمایش حرکت کنید و با دکمه های لمسی تعبیه شده در سمت راست صفحه نمایش اقدام به انجام کارهای مختلف نظیر پریدن، شلیک تیر، درخت و .. شوید!

اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و پلتفرمر اندروید هستید بدون شک Ninja Arashi با دارا بودن گرافیک اچ دی و طراحی خوب در کنار گیم پلی اعتیادر گزینه مناسبی برای انتخاب است و می توان آن را در دسته بندی پیشنهاد ویژه نیز قرار داد، نظر شما چیست؟!
نسخه اندروید مورد نیاز: 2.3 به بالا
حجم: 48 مگابایت
سبک: اکشن
رده سنی: +18 سال

* لینک دانلود * (نام بازی را در مارکت های ایرانی مانند کافه بازار یا مایکت جستجو کنید. یا با کلیک روی لینک دانلود، استورهای ایرانی را انتخاب کنید.)


http://www.javanannews.ir/fa/News/222147/هیجان-زندگی-نینجایی-را-با-Ninja-Arashi-تجربه-کنید
بستن   چاپ