آریا جوان
106
چهارشنبه 6 آذر 1398 - 16:48:26
آریا جوان - زومجی / بازی Stickman Legends: Shadow Wars جلوه‌ی دیگری از شکوه شخصیت‌های استیک‌من است که این‌بار با برداشتن شمشیر به نبرد هیولاها می‌روند.
بازی Stickman Legends: Shadow Wars ترکیبی از المان‌های نقش‌آفرینی و بازی‌های پلتفرمر است که در آن باید به صورت مرحله به مرحله در زمانی مشخص، به نبرد با هیولاها بروید. گیم‌پلی بازی از همان ابتدا ویژگی‌های جذاب خود را نظیر پرش دوگانه، ضربه ویژه و حمله با شمشیر را به نمایش می‌گذارد که به طور خلاصه اجازه می‌دهد تا در کمترین زمان، بیشترین تعداد از موجودات را از بین ببرید.

تمام دشمنان بازی از دنیای تاریکی پا به جهان بازی می‌گذارند تا با قهرمان داستان روبرو شوند. اما گیم‌پلی Stickman Legends: Shadow Wars محتوای متنوعی را برای جلوگیری از تکراری شدن بازی ارائه می‌دهد. با از بین بردن هریک از هیولاها، سکه مشخصی را دریافت می‌کنید که از این سکه‌ها می‌توانید برای ارتقاء توانایی‌هایی مانند قدرت حمله، دفاع، سطح سلامتی و حمله کریتیکال استفاده کنید. بازی همینطور ویژگی Craft و ساخت آیتم‌های جدید را می‌دهد.

نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 107 مگابایت
سبک: اکشن
رده سنی: +7 سال

* لینک دانلود * (نام بازی را در مارکت های ایرانی مانند کافه بازار یا مایکت جستجو کنید. یا با کلیک روی لینک دانلود، استورهای ایرانی را انتخاب کنید.)


http://www.javanannews.ir/fa/News/227677/106
بستن   چاپ