آریا جوان
گوشی‌تان را به سلیقه خود طراحی کنید
پنجشنبه 7 آذر 1398 - 13:26:04
آریا جوان - دیجیاتو / در ماهی که گذشت مثل همه ماه‌های دیگر بازار اپلیکیشن‌های عرضه شده در پلی استور گوگل داغ بود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در دو مطلب، اپلیکیشن برتر و رایگان اندروید که در ماه گذشته در دسترس کاربران قرار گرفتند اشاره کنیم. این شما و این اولین قسمت معرفی:
نرم افزار جدید دیگری تحت عنوان UbikiTouch تلاش می‌کند که شما بتوانید کنترل‌های شخصی سازی خاص خودتان را داشته باشید. استفاده از این اپلیکیشن برای کاربرانی که از گوشی‌هایی با طول زیاد مثل گلکسی نوت 10 پلاس استفاده می‌کنند می‌تواند بسیار مفید باشد.

به صورت پیش فرض نرم افزار UbikiTouch شش کنترل مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر این، شما قادرید سه طرح مختلف دیگر تحت عنوان‌های Pie، منحنی یا موج دار را هم انتخاب کنید.
البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که راه اندازی این نرم افزار در اولین استفاده کمی پیچیده به نظر می‌رسد اما بعد از اتمام آن می‌توانید تجربه‌ای منحصر به فرد و از همه مهمتر، آنطور که خودتان می‌پسنید را داشته باشید. توجه داشته باشید که بهتر است کنترل‌های مختلف نرم افزار‌های خود را بر اساس اهمیت رتبه بندی کنید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.3 به بالا
حجم: 4 مگابایت

*لینک دانلود*
(پایانی بر محدودیت‌های گوگل پلی؛ آموزش دانلود بازی هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند)

http://www.javanannews.ir/fa/News/228407/گوشی‌تان-را-به-سلیقه-خود-طراحی-کنید
بستن   چاپ