آریا جوان
قطع اینترنت شما را از کدام کارها عقب انداخت؟
جمعه 8 آذر 1398 - 12:55:47
آریا جوان - کانال خبرفوری در یک نظرسنجی که قریب به 33هزار نفر در آن شرکت کردند، پرسید که قطعی اینترنت در روزهای اخیر آنها را نسبت به کدام کارها بیشتر عقب انداخت؟

در این نظرسنجی چهار گزینه پیش‌روی شرکت‌کنندگان قرار داشت که شامل دسترسی به اخبار، مسائل مرتبط با حوزه کسب و کار، دسترسی به منابع مطالعاتی، پژوهشی و تحصیلی و نیز سرگرمی یا ارتباط با خانواده و دوستان می‌شد.
از میان نزدیک به 33هزار نفری که در این نظرسنجی شرکت کردند، 30درصد افراد گزینه "دسترسی به اخبار" و 30درصد دیگر هم "کسب و کار" را به عنوان نیاز اول خود به اینترنت مطرح کردند.
به این ترتیب روشن است که برای بیش از 10هزار شرکت‌کننده در این نظرسنجی، مطبوعات یا خبرگزاری‌های رسمی که در ایام قطع اینترنت از طریق شبکه ملی اطلاعات در دسترس بودند، رسانه‌های موثری برای کسب خبر به حساب نمی‌آیند.

در این میان 20درصد دیگر مخاطبان هم استفاده از منابع علمی و تحصیلی و 20درصد دیگر هم سرگرمی یا دسترسی به ارتباطات شخصی را اولویت خود دانسته‌اند.
شما در روزهای قطع اینترنت بیشتر دنبال چه می‌گشتید و برای کدام نیاز درخواست وصل شدن اینترنت را داشتید؟ در ادامه مطلب کامنت بگذارید و نظر بدهید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/229157/قطع-اینترنت-شما-را-از-کدام-کارها-عقب-انداخت؟
بستن   چاپ