آریا جوان
معرفی بازی Hot Wheels؛ کمربندهای خود را محکم ببندید
جمعه 8 آذر 1398 - 15:34:41
آریا جوان - زومجی / «اول ایمنی!»؛ متاسفانه این جمله معروف در بازی موبایل چرخ‌های داغ جایی ندارد؛ چون شما باید با نهایت قدرت به ماشین رقیبتان بزنید و راه خود را به سمت پیروزی باز کنید. کمربندهای خود را محکم ببندید و با معرفی Hot Wheels Infinite Loop همراه ما باشید.
در این بازی آنلاین هشت نفر به طور همزمان با یکدیگر رقابت می‌کنند. شما به همراه سه نفر دیگر یک گروه تشکیل می‌دهید و به جنگ گروه رقیب می‌روید.

پس از شروع مسابقه، شمارش معکوس تیم‌ها برای پیروزی آغاز می‌شود. شما باید با عبور از محل‌های مشخص روی مسیر زمان بیشتری به‌دست بیاورید و از تمام شدن نوار زمان تیم‌تان جلوگیری کنید. عبور از هر محل دو ثانیه به زمان تیم شما اضافه می‌کند و ماشین‌هایی که دیرتر از بقیه از محل مشخص عبور ‌کنند زمان کمتری نصیبشان می‌شود. در نهایت تیمی که زودتر زمانش به اتمام برسد بازنده است. در این بازی ثانیه‌ها بسیار مهم هستند. رقیبانتان را از دور خارج کنید. از مسیر فرعی بروید یا در آسمان پرواز بکنید فرقی نمی‌کند؛ از هر روشی می‌توانید زمان کسب کنید.

شما می‌توانید با برخورد به خودروهای رقیب، آن‌ها را از مسیر مسابقه خارج کنید و امتیاز بیشتری کسب کنید. البته باید حواستان را جمع کنید که خودتان را از مسیر مسابقه بیرون نکنند. کنترل بازی ساده است؛ شما باید ماشین را به سمت چپ و راست هدایت کنید و در پیچ‌های بزرگ دریفت بکشید. اگر از طرفداران مسابقات کلاسیک اتومبیل‌رانی هستید نگران نباشید؛ در قسمت چالش‌ها می‌توانید به شکل سنتی با دیگر بازیکن‌ها رقابت کنید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 7 به بالا
حجم: 64 مگابایت
سبک: ریسینگ
رده سنی: +7 سال
*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - - - - - iOS * ( پایانی بر محدودیت‌های گوگل پلی؛ آموزش دانلود بازی هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند )

http://www.javanannews.ir/fa/News/229279/معرفی-بازی-Hot-Wheels؛-کمربندهای-خود-را-محکم-ببندید
بستن   چاپ