آریا جوان
WIND Runner؛ دونده بادها
شنبه 9 آذر 1398 - 16:28:10
آریا جوان - زومجی / WIND Runner Adventure یک بازی موبایل رانینگ و بی‌انتها است که بازیکنان را در نقش جنگجویی قرار می‌دهد که به‌دنبال یک شی با ارزش است.
بازی فاقد داستان خاصی است. شما جنگجویی هستید که در ابتدای هر دور از تجربه خود، باید به‌دنبال شی با ارزشی باشید که دزدیده می‌شود. موردی که تیم سازنده روی آن تمرکز کرده، گیم‌پلی است که به‌خوبی‌ می‌تواند شما را به‌واسطه‌ی المان‌های مختلف سرگرم کند.

تنها کاری که باید در طول بازی انجام دهید، این است که بپرید. حال سؤال اصلی این است که استودیو سازنده از چه مواردی برای به‌چالش کشیدن بازیکنان استفاده کرده است. درجریان تجربه خود از WIND Runner Adventure موانعی را مشاهده می‌کنید که باید ازطریق پریدن آن‌ها را پشت سر بگذارید یا آن‌ها را از بین ببرید. همچنین نوع طراحی پلتفرم‌ها هم به‌گونه‌ای است که باید حواس خود را حسابی جمع کنید، زیرا امکان دارد با کمی محاسبه اشتباه در پریدن، از بین بروید. البته این موارد در دقایق ابتدایی WIND Runner Adventure چالش‌برانگیز نیستند، اما رفته رفته سرعت بازی افزایش پیدا می‌کند و باید در تصمیم‌گیری‌های خود سرعت عمل بالایی خرج کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 57 مگابایت
سبک: تفننی
رده سنی: مناسب برای تمام سنین

*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - - iOS *

http://www.javanannews.ir/fa/News/230275/WIND-Runner؛-دونده-بادها
بستن   چاپ