آریا جوان
معرفی بهترین اپلیکیشن یادداشت برداری برای کاربران حرفه‌ای
شنبه 9 آذر 1398 - 22:03:06
آریا جوان - مجله دیجی کالا / فراموش کردن ایده‌ای جذاب تجربه خوشایندی نیست و مطمئناً در شرایط مختلف نمی‌توانیم همواره قلم و کاغذ به همراه داشته باشیم. بنابراین اگر از گوشی اندرویدی بهره می‌برید، در ادامه به یک مورد از بهترین اپلیکیشن های اندروید برای یادداشت‌برداری می‌پردازیم.
Evernote یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌ها برای یادداشت‌برداری به حساب می‌آید که از ویژگی‌های متنوعی بهره می‌برد. برای افرادی که یادداشت‌های طولانی می‌نویسند و خواستار امکانات مشابه اپلیکیشن Google Docs هستند، Evernote یک گزینه ایدئال محسوب می‌شود. این اپلیکیشن از ضبط ویدیو و صدا و ثبت دستخط پشتیبانی می‌کند و حتی برای متون معمولی هم این اپلیکیشن امکانات بسیار گسترده‌ای را به منظور ویرایش آن‌ها ارائه می‌دهد.

یادداشت‌ها می‌توانند در قسمت‌های مختلفی قرار بگیرند و با بهره‌گیری از تگ‌ها می‌توانید به‌سرعت یادداشت‌های مربوط به موضوعی خاص را پیدا کنید. به دلیل وسعت مشخصه‌های Evernote، به احتمال زیاد به تمام آن‌ها نیاز پیدا نمی‌کنید اما اگر از جمله کاربران حرفه‌ای هستید که می‌خواهید از یک اپلیکیشن یادداشت‌برداری سرشار از ویژگی‌های مختلف بهره ببرید، Evernote گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.
نسخه رایگان Evernote وجود دارد که طبیعتا برای استفاده از آن باید با محدودیت‌های آن دست و پنجه نرم کنید. در این حالت، حجم یادداشت‌ها به 25 مگابایت محدود شده و در هر ماه فقط می‌توانید 60 مگابایت آپلود کنید و فقط 2 گجت می‌توانند به یک اکانت وصل شوند. در حالت پریمیوم، باید ماهانه 8 دلار بپردازید ولی در هر ماه می‌توانید 10 گیگابایت آپلود کنید و علاوه بر امکان اتصال گجت‌های مختلف به یک اکانت، به‌صورت آفلاین هم به یادداشت‌ها دسترسی خواهید داشت.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4 به بالا
حجم: بسته به دستگاه های مختلف متفاوت است

*لینک دانلود*

http://www.javanannews.ir/fa/News/230574/معرفی-بهترین-اپلیکیشن-یادداشت-برداری-برای-کاربران-حرفه‌ای
بستن   چاپ