آریا جوان
خانواده‌های بزرگی که دنیا را تحت تاثیر قرار دادند
یکشنبه 10 آذر 1398 - 11:57:54 AM
آریا جوان-

برترین‌ها: نظرتان درباره داشتن مثلا 10 بچه چیست؟ بزرگتر‌ها معمولا از نظر بیولوژیکی جذب چهره بامزه و گونه‌های گِرد نوزادان می‌شوند. اما برخی از افراد دوست دارند این چهره‌های دوست داشتنی همیشه دور و برشان باشد. حتما شنیده اید که بعضی‌ها 5 یا 7 فرزند دارند، اما در این مطلب قصد داریم خانواده‌هایی را به شما معرفی کنیم که بسیار بزرگتر از این حرف‌ها هستند.

خانواده زیونا

خانواده‌های بزرگی که دنیا را تحت تاثیر قرار دادند

زیونا در هند به دنیا آمد و با همسر اولش «زاتیانگی» در 17 سالگی ازدواج کرد. او با 39 همسر و 94 فرزند، یکی از بزرگترین خانواده‌های دنیا را دارد. خانواده‌ای با این جمعیت، روزانه 91 کیلوگرم برنج و 59 کیلوگرم سیب زمینی می‌خورند. همه آن‌ها در یک ساختمان 100 اتاقه زندگی می‌کنند و حیوانات و محصولات کشاورزی پرورش می‌دهند.


خانواده بیت

خانواده‌های بزرگی که دنیا را تحت تاثیر قرار دادند

این خانواده آمریکایی پروتستان در ایالت تنسی آمریکا زندگی می‌کنند و 19 فرزند دارند. والدین «گیل» و «کلی جو» 22 و 21 ساله بودند که تصمیم گرفتند در سال 1987 با هم ازدواج کنند. آن‌ها هرگز نمی‌خواستند خانواده پرجمعیتی داشته باشند، اما بعد از یک سال که فرزند اولشان به دنیا آمد، بچه‌دار شدن را ادامه دادند، چون عاشق نگهداری از نوزاد بودند. از آن زمان، آن‌ها خانواده خود را گسترش دادند تا آخرین فرزندشان که در سال 2012 به دنیا آمد. آن‌ها 10 نوه هم دارند و منتظر چهار نوه دیگر هستند.


خانواده هان

خانواده‌های بزرگی که دنیا را تحت تاثیر قرار دادند

خانواده «هان» بزرگترین خانواده اسکاتلند است. «اِما» و «روی» 13 فرزند 2 تا 25 ساله دارند. روی سرپرستار است و اِما، 49ساله، یک مادر خانه‌دار است. آن ها در هفته 7 گالن شیر، 21 قرص نان و 5 جعبه بزرگ غلات صبحانه مصرف می کنند.


خانواده رادفورد

خانواده‌های بزرگی که دنیا را تحت تاثیر قرار دادند

«نوئل» و «سو رادفورد» در کودکی با هم آشنا شدند و طولی نکشید که خانواده تشکیل دادند. آن‌ها 14 و 18 ساله بودند که فرزند اولشان، کریستوفر، به دنیا آمد. این خانواده با 21 فرزند، بزرگترین خانواده بریتانیا است (البته در انتظار فرزند بیست و دوم هستند و یکی از بچه‌های آن‌ها هم مرده به دنیا آمد.) آن‌ها در مورکامبی انگلستان و در یک خانه بزرگ زندگی می‌کنند که قبلا خانه سالمندان بوده و یک نانوایی دارند.


خانواده دوگار

خانواده‌های بزرگی که دنیا را تحت تاثیر قرار دادند

جیم و میشل در سال 1980 در آرکانزاس با هم آشنا شدند. چهار سال بعد، جیم 19 ساله و میشل 17 ساله ازدواج کردند و چهار سال بعد، در سال 1988، هم اولین فرزند آن‌ها، جاشوا به دنیا آمد. آن‌ها تا به امروز 19 فرزند و 17 نوه دارند.


خانواده بونل

خانواده‌های بزرگی که دنیا را تحت تاثیر قرار دادند

خانواده بونل از یک مادر، پدر و 16 فرزند تشکیل شده و یکی از بزرگترین خانواده‌های استرالیا است. جنی که اکنون در دهه 50 زندگی خود است، ابتدا بچه نمی‌خواست، اما شوهرش «ری» برنامه‌های دیگری داشت. خانواده بونل اکنون 16 فرزند 4 تا 29 ساله و نوه دارند و روز‌های شادی را در کوئینزلند می‌گذرانند. همه آن‌ها در کار‌های خانه مشارکت می‌کنند و خرید خود را به صورت عمده انجام می‌دهند.

شما از یک خانواده بزرگ هستید یا کوچک؟ فکر می‌کنید اندازه خانواده شما روی تعداد فرزندانی که دوست دارید در آینده داشته باشید، تاثیر می‌گذارد؟



http://www.javanannews.ir/fa/News/231052/خانواده‌های-بزرگی-که-دنیا-را-تحت-تاثیر-قرار-دادند
بستن   چاپ