آریا جوان
Gunner Diary؛ در قالب یک قهرمان آرامش را به شهر برگردانید
دوشنبه 11 آذر 1398 - 9:54:14 AM
آریا جوان - آخرین خبر / بازی‌های پورتریت یا صرفا عناوینی که برای تجربه‌شان موبایلتان را در یک دست می‌گیرید و تنها با استفاده از شستتان در آن‌ها پیشروی می‌کنید را جزو بازی های شستی معرفی کنیم تا در اتوبوس و مترو بتوانید تجربه کنید.
Gunner Diary – خاطرات تفنگدار نام بازی جالب و سرگرم کننده استودیوی آمریکایی MiniDev است که گیم پلی و کلیت سبک آن بسیار ساده طراحی شده است. ماجرای بازی به یک تفنگدار قهرمان و یک شکارچی در دنیای غرب وحشی مربوط است که یک بار به خاطر نابود کردن یک ارتش شیطانی به شهرت رسیده بود و حالا مجدداً از او درخواست شده تا یک بار دیگر به عنوان یک قهرمان ایفای نقش کرده و دشمنان را نابود کند تا آرامش به شهر بازگردد.
شما در نقش شخصیت اصلی بازی که یک تفنگدار است باید در مراحل پشت سر هم و متعدد بسیاری حضور پیدا کنید و با نابود کردن همه دشمنان در هر مرحله یک به یک تمام مراحل را پاکسازی کرده و به اهداف خود نزدیک تر شوید. شخصیت اصلی بازی از سمت پایین صفحه شروع به حرکت کردن به صورت خودکار به سمت جلو می کند. وظیفه شما فقط و فقط تکان دادن او و در واقع جاخالی دادن از شلیک های دشمنان و البته قرار دادن شخصیت بازی در موقعیتی مناسب برای تیراندازی به سمت دشمنان است. این تیراندازی ها به صورت خودکار انجام می شود و هدف گیری ها نیز اتوماتیک است. اما برای اینکه بهترین نتیجه حاصل شود، شما باید به اطراف حرکت کنید تا در مکانی مناسب به منظور هدف گیری استفاده کنید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 به بالا
حجم: 66 مگابایت
سبک: ماجراجویی
رده سنی: +12 سال

* لینک دانلود * (پایانی بر محدودیت‌های گوگل پلی؛ آموزش دانلود بازی هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند)

http://www.javanannews.ir/fa/News/231687/Gunner-Diary؛-در-قالب-یک-قهرمان-آرامش-را-به-شهر-برگردانید
بستن   چاپ