آریا جوان
راهنمای ست کردن کفش سفید مردانه به همراه 34 مدل جذاب
دوشنبه 11 آذر 1398 - 23:06:19
آریا جوان - ستاره / کفش‌های سفید مردانه تقریبا از اولین مدل‌ کفش‌هایی است که در صنعت پوشاک مردانه تولید شد و هنوز هم در کفش‌های مدل کلاسیک به چشم می‌خورد. این رنگ شاد و زیبا باعث می‌شود شما در استایلتان بدرخشید و پوشیدن آن به تنهایی، بیانگر شخصیت مرتب و تمیز شما خواهد بود و به این ترتیب در ملاقات‌های شما تاثیر مثبتی دارد. اما همانطور که اشاره کردیم کلید اصلی این کفش‌های زیبا و شیک، شیوه‌ی ست کردن کفش سفید مردانه است. در ست کفش سفید مردانه حرف اول را ترکیب رنگی می‌زند، زیرا کفش‌های سفید شما با هر لباس و رنگی به راحتی ست می‌شود. در ادامه با نحوه‌ی ست کردن کفش سفید در استایل‌های اسپرت و رسمی مردانه بیشتر آشنا می‌شویم.
پالت رنگی ست کردن کفش سفید مردانه
اگر می‌خواهید در استایلتان از کفش مردانه سفید رنگ استفاده کنید اما نگران این هستید که زیاده‌روی کرده باشید، پس این نکته را فراموش نکنید: در کنار رنگ سفید از رنگ‌های خنثی استفاده کنید! منظور از رنگ‌های خنثی، رنگ‌هایی مثل کرم، خاکستری، طوسی و ... هستند. این رنگ‌ها یا هر رنگ دیگری که تضاد و کنتراست زیادی با رنگ سفید نداشته باشد، باعث هماهنگی و تعادل در استایلتان می‌شود و از جلب توجه و درخشش زیاد از حد کفش‌هایتان به خصوص اگر سفید ورنی و براق باشد، جلوگیری می‌کند.
ست کردن کفش سفید مردانه در استایل رسمی و مجلسی
یکی از استایل‌های شیک و زیبای رسمی و مجلسی مردانه که به تازگی بین آقایان ایرانی هم پرطرفدار شده، استایل دامادی و یا همان کت و شلوار سفید است که بسیاری در کنار آن از کفش‌های سفید مجلسی مردانه استفاده می‌کنند و یا کفش‌های سفیدشان را با کت و شلوار مشکی ست می‌کنند. همچنین در ادامه با استفاده از اکسسوری‌های جذابی مثل ساس‌بند یا پوشت‌های سفید تیپ و استایل خود را تکمیل می‌کنند. فراموش نکنید که اگر داماد هستید و برای ست شدن با عروس زیبای خود به دنبال یک ترکیب و استایل عالی می‌گردید، این ترکیب فوق‌العاده را امتحان کنید: کفش سفید مردانه + کت و شلوار مشکی + پوشت یا گل سینه سفید رنگ + کروات سفید با گیره کروات مشکی و یا کروات مشکی با گیره کروات سفید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/232500/راهنمای-ست-کردن-کفش-سفید-مردانه-به-همراه-34-مدل-جذاب
بستن   چاپ