آریا جوان
لزوم استفاده کالدرون از دستیاران جوان
دوشنبه 11 آذر 1398 - 23:07:14
آریا جوان - ورزش 3 / سرمربی پرسپولیس کمتر از کمک‌های جوان خود بهره می‌برد که به نظر می‌رسد نیاز به تغییر این نگرش دارد.
با وجود اینکه پرسپولیس هم‌اکنون در رده چهارم جدول است و تنها 4 امتیاز با سپاهان صدرنشین فاصله دارد، اما این تیم کیفیت فنی گذشته‌اش را به نمایش نمی‌گذارد و اُفت محسوسی داشته که همین امر موجب شد تا در دیدار با نفت مسجدسلیمان نیز نتواند عملکرد خوبی ارائه کند و در نهایت بازنده شود.
گابریل کالدرون با کمتر استفاده کردن از نفراتی مثل بشار رسن، امید عالیشاه و ... و ترکیبی که در بازی‌ها می‌چیند و برای مثال محمد نادری را در پست وینگر چپ استفاده می‌کند، مورد انتقاد برخی کارشناسان قرار گرفته، همچنان تغییر زیادی در سیستم تیمش به وجود نمی‌آورد.
در چنین شرایطی به نظر می‌رسد تا او بیشتر از نظر دستیاران جوان اسپانیایی- ایرانی خود ازجمله خواکین، اینیگو والنسیا مربی بدنساز و مهرداد خانبان، آنالیزور تیم استفاده کند تا بتواند تغییر نحوه بازی و نگرش بهتری در ترکیب پرسپولیس به وجود آورد.
در بیشتر تصاویری که در تمرینات پرسپولیس شاهد هستیم، اینیگو والنسیا بعضا با بازیکنان مصدوم کار می‌کند تا اینکه در کنار کالدرون دیده شود و مهرداد خانبان نیز در گوشه‌ای حضور دارد که به نظر می‌رسد بهره بردن بیشتر از نظرات و تفکرات دستیاران جوان بتواند کمک بیشتری به کالدرون کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/232519/لزوم-استفاده-کالدرون-از-دستیاران-جوان
بستن   چاپ