آریا جوان
صمد نشان داد چه بازیکن بزرگی است
دوشنبه 11 آذر 1398 - 23:07:27
آریا جوان - فارس / سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: هنگامی که صمد به بازی برگشت با درایت بالا کمک کرد تا پیروز شویم و نشان داد که چه بازیکن بزرگی است.
مصطفی هاشمی پس از برتری 67 بر 66 مهرام مقابل شهرداری گرگان اظهار داشت: بازی سختی بود و غیرقابل پیش‌بینی، ما خوب بازی نکردیم. به هر دلیلی ما انسجام بازی قبل‌مان را نداشتیم. بعداز اینکه صمد در نیمه اول چهار خطایی شد تیم ما در حمله دچار سکته شد و یک زمانی می‌خواستیم که به بازی برگردیم.
وی افزود: در بازی آخر صمد به بازی برگشت و نشان داد که چه بازیکن بزرگی است البته در غیاب او سایر نفرات خیلی خوب کار کردند این ورزش است و اگر شما ناامید شوید باخته‌اید.
سرمربی تیم بسکتبال مهرام در مورد اعتراض‌ها به داوری گفت: من اگر به داوری معترض باشم هم کنار خط است و اگر بخواهم غری بزنم در خانه است باید حرمت داوران نگه داشته شود.
هاشمی در مورد اتفاقات پایان بازی که حوادث ناگواری رخ داد و فحاشی‌هایی صورت گرفت، گفت: حالا اینجا سالن امن آزادی است. امیدوارم مسئولین لیگ به این مسائل رسیدگی کنند. این اتفاقات اگر ادامه پیدا کند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و باید جلویش گرفته شود.
وی در مورد اینکه بازیکن خارجی گرگان فشاری زیادی روی تیم شما آورد، گفت: فشاری که او می‌آورد به خاطر عدم تمرکز ما بود و این بازیکن توانست امتیازات زیادی را کسب کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/232524/صمد-نشان-داد-چه-بازیکن-بزرگی-است
بستن   چاپ