آریا جوان
نمی‌توانند علیرضا را فراری دهند!
سه شنبه 12 آذر 1398 - 05:01:47
آریا جوان - خبر ورزشی / وینگر راست معروف ایران تنها و تنها یک هدف دارد؛ ماندن و مبارزه کردن. جهانبخش قصد ندارد فعلاً از برایتون برود.
برایتون و لیورپول هم بازی کردند ولی خبری از علیرضا جهانبخش در زمین مسابقه نبود. البته کسی هم تعجب نکرد. جهانبخش امسال کلاً جایی در ترکیب برایتون ندارد. او خوش‌شانس باشد روی نیمکت می‌نشیند. در بعضی بازی‌ها حتی نامش در لیست 18 نفره تیم هم به چشم نمی‌خورد. ناگفته پیداست برایتون می‌خواهد جهانبخش را فراری دهد، اما نمی‌تواند! قرارداد او با این باشگاه آن‌قدر سفت و محکم است که برایتون نمی‌تواند عامل جدایی علیرضا شود، مگر اینکه خودش به این نتیجه برسد بی‌خیال مبارزه شود و برود. تا امروز، اما وینگر راست معروف ایران تنها و تنها یک هدف دارد؛ ماندن و مبارزه کردن.
جهانبخش قصد ندارد فعلاً از برایتون برود. این را به نزدیکانش هم گفته است. او معتقد است از نظر فنی مشکلی ندارد و مسائل غیرفوتبالی عاملی شده تا این شرایط به وجود بیاید. به همین خاطر نمی‌خواهد کنار بکشد. برایتون در واقع یک بازی سیاسی به راه انداخته و می‌خواهد بستر جدایی را فراهم کند. جهانبخش هم دوست دارد بازی کند ولی وقتی متوجه این موضوع شده، ایستاده و کوتاه نمی‌آید. خیلی‌ها نگران علیرضا هستند که مبادا این مسئله به او ضربه بزند ولی جهانبخش در تمرینات برایتون آن‌قدر باانگیزه ظاهر شده که بتواند جایگاهش را پس بگیرد. علیرضا امیدوار است با تغییرات در تیم ملی بتواند دوباره بازگردد و حداقل برای ایران بازی کند تا کمی در شرایط بازی قرار بگیرد. او امسال کلاً بهانه دست برایتون نداده است. جهانبخش خیلی زود در تمرینات پیش‌فصل حاضر شد. علیرضا کلی انگیزه داشت که بتواند بعد از فصل اول که به خاطر مصدومیت ناکام ماند، در فصل دوم جبران کند. برایتون، اما به خاطر دستمزد بالای علیرضا تصمیم گرفت زمینه را برای جدایی‌اش مهیا کند؛ هدفی که حداقل تا امروز به آن نرسیده است. خیلی از لژیونر‌های ایران چنین شرایطی را در فوتبال اروپا تجربه کرده‌اند. روزی آندرانیک تیموریان در باشگاه فولام این شرایط را داشت. مهدوی‌کیا هم در هامبورگ دو، سه دوره با این مشکل مواجه شد که ایستاد و مبارزه کرد و برنده شد. جهانبخش هم همیشه از مهدوی‌کیا مشاوره می‌گیرد و دوست دارد مثل او مبارزه کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/232671/نمی‌توانند-علیرضا-را-فراری-دهند!
بستن   چاپ