آریا جوان
معرفی اپلیکیشن SPACE؛ جلوی اعتیاد به موبایل را بگیرید
سه شنبه 12 آذر 1398 - 11:43:24
آریا جوان - دیجیاتو / روزهای قطعی اینترنت نشان داد چقدر ما ایرانی ها به موبایل و شبکه های اجتماعی معتاد شده ایم. از همین روی اپلیکیشنی را امروز برای معرفی آماده کرده ایم که جلوی اعتیاد به موبایل تان را بگیرید.
SPACE: Break phone addiction پس از نصب برای آنکه میزان اعتیاد شما به موبایل را بسنجد، شروع به پرسیدن چند سوال می کند. مثلا اینکه موبایل را در روز چند مرتبه روشن و خاموش می کنید و عمدتا این کار را برای چه انجام می دهید؛ برای اهداف کاری، گپ و گفت با دوستان یا صرفا برای وقت تلف کردن؟
بسته به پاسخ هایی که می دهید، اسپیس روی نوع وابستگی شما اسم می گذارد. به عنوان مثال اگر برای اهداف مفید به سراغ موبایل می روید اما تمرکزتان را از دست داده و متوجه گذر زمان نمی شوید، اسپیس به شما لقب Rabbit Hole Wanderer را می دهد. این یعنی شما برای رهایی از وابستگی نباید بگذارید که چیزی تمرکزتان را هنگام کار به هم بریزد.
خوشبختانه اسپیس ابزار کاملی برای متمرکز شدن به شما ارائه می دهد. طبیعتا موثر ترین روش قرار دادن محدودیت برای استفاده از موبایل است. اسپیس می تواند بسته به زمان کار یا تعداد دفعات باز و بسته کردن گوشی برای کاربر محدودیت بگذارد. در این حالت وقتی استفاده تان به حد مجاز رسید، اپلیکیشن می تواند نور نمایشگر را کم کرده یا با ارسال نوتیفیکیشن شما را از ادامه استفاده منع کند.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.0.3 به بالا
حجم: 13 مگابایت

* لینک دانلود * (نام اپ را در مارکت های ایرانی مانند کافه بازار جستجو کنید)

http://www.javanannews.ir/fa/News/233004/معرفی-اپلیکیشن-SPACE؛-جلوی-اعتیاد-به-موبایل-را-بگیرید
بستن   چاپ