آریا جوان
Swordman؛ شمشیرهای خود را برداشته و به جنگ دشمنان بروید
سه شنبه 12 آذر 1398 - 14:37:55
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

زومجی / بازی Swordman: Reforged یک بازی پلتفرمر بسیار بامزه و جذاب است. شمشیرهای خود را بردارید و با معرفی این بازی زیبا همراه ما باشید.
داستان بازی
داستان بازی از جایی شروع می‌شود که فصل شکار از راه رسیده و شکارچی برای شکار و ماجراجویی راهی سفر می‌شود؛ اما متوجه می‌‍‌‌شود سرزمینی که همیشه برای شکار به آن‌جا می‌رفت مثل همیشه نیست و یک طلسم، موجودات بی‌جان را زنده کرده است. حالا این وظیفه شما است که با هیولاها بجنگید و منشأ این اتفاقات را بیابید. برای این کار باید راهی سفر طولانی شوید، از میان جنگل‌ها و دشت‌ها عبور کنید، سلاح خود را ارتقا دهید و گنج‌های مخفی را پیدا کنید.
گیم پلی
شما باید در طول بازی با حیوانات و هیولاهای بامزه و متنوع مبارزه کنید و با کشتن دشمنان مختلف سکه و مواد اولیه پیدا کنید؛ این مواد اولیه در ارتقا سلاح و زره کاربرد دارد. شما با افزایش سطح خود در بازی می‌توانید قهرمان‌ها و سلاح‌های جدیدی انتخاب کنید که هر کدام دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های مخصوص به خود هستند. همچنین شما می‌توانید یک حیوان خانگی را به عنوان همراه خود انتخاب و از قدرت جادویی آن برای شکست دادن هیولاها استفاده کنید. شما با استفاده از یک شمشیر و بومرنگ می‌توانید به دشمنان خود ضربه بزنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5 به بالا
حجم: 66 مگابایت
سبک: ماجراجویی
رده سنی: مناسب برای تمام سنین

*لینک دانلود برای اندروید - - - - - - - - - - - iOS * (پایانی بر محدودیت‌های گوگل پلی؛ آموزش دانلود بازی هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند)

http://www.javanannews.ir/fa/News/233212/Swordman؛-شمشیرهای-خود-را-برداشته-و-به-جنگ-دشمنان-بروید
بستن   چاپ