آریا جوان
معرفی بهترین اپلیکیشن سال 2019 به انتخاب کاربران
چهارشنبه 13 آذر 1398 - 12:12:11 PM
آریا جوان - آخرین خبر / گوگل روز گذشته لیست بهترین اپ های سال 2019 را منتشر کرد. رأی گیری از کاربران از تاریخ 11 نوامبر (20 آبان) تا تاریخ 25 نوامبر (4 آذر) در چهار دسته بندی انجام شد و Video Editor - Glitch Video Effects به عنوان بهترین اپلیکیشن سال از نگاه کاربران برگزیده شد.
ایجاد هر گونه تغییراتی در فایل های تصویری نیازمند ابزار هایی خاص می باشد. یکی از پرطرفدار ترین حالت های ویرایش در چند وقت اخیر گلیچ و یا به عبارتی مبهم سازی تصاویر و یا ویدئو ها است.
Glitch Video Effect – Video Editor & Video Effects عنوان یک اپلیکیشن ساخت ویدئو ها گلیچ می باشد که توسط InShot Inc برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافیست برنامه فوق را نصب کنید و پس از اجرا اقدام به ضبط ویدئو هایی مبهم کنید! همان طور که شاید خود شما نیز متوجه شده باشید، یکی از اصلی ترین ویژگی های این استارت اپ اعمال افکت ها به صورت real time می باشد که در نوع خود بی نظیر است و کمک می کند تا آثاری خاص را به ثبت رساند. بیش از 100 افکت متنوع و گوناگون در اختیار کاربران قرار دارد که هیچ محدودیتی در دسترسی به آن ها وجود ندارد و کمک می کنند تا یک انتخاب مناسب داشته باشیم. برای زیباتر شدن ویدئو های خود از ابزار های ویرایشی موجود نهایت بهره را ببرید و فایل های نهایی را با کیفیتی فوق العاده بالا دریافت نمایید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 5 به بالا
حجم: 12 مگابایت

* لینک دانلود * (پایانی بر محدودیت‌های گوگل پلی؛ آموزش دانلود بازی هایی که برای کشور ما در دسترس نیستند)

http://www.javanannews.ir/fa/News/234137/معرفی-بهترین-اپلیکیشن-سال-2019-به-انتخاب-کاربران
بستن   چاپ