آریا جوان
تقابل رحمتی و حسینی در آزادی
چهارشنبه 13 آذر 1398 - 15:15:22
آریا جوان - آخرین خبر / در حساس ترین بازی هفته، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان شهر خودرو خواهد بود.
به گزارش فوتبالی، آبی پوشانِ تهرانی در آماده ترین فرم چند سال اخیر خود به سر می‌برند و 6 بازی از 7 بازی اخیر خود در لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشتند. 21 گل در هفت بازی اخیر نشان از خط حمله زهرناک استقلال می‌دهد.
به یاد دایی- خداداد: زوج عجیب مربی ایتالیایی، تبدیل به مخوف ترین خط حمله لیگ شده‌اند. دیاباته 5 گل زده و یک پاس گل داده و در آمار قائدی 6 گل و 3 پاس گل ثبت شده است. زوجی که اغراق نیست اگر بگوییم ما را به یاد دایی و خداداد می اندازد. استقلال از بازی فردا برد می‌خواهد چون مساوی مقابل شهرخودرو باعث می شود که استقلال نتواند به رده‌های بالاتر در جدول برسد.
از دست دادن صدر: شاگردان گل محمدی پس از انجام بازی معوقه خود مقابل گل گهر، به صدر جدول رسیدند ولی با باخت هفته گذشته مقابل صنعت نفت، دوباره صدر جدول را به سپاهان واگذار کردند. یحیی در کنفرانس خبری قبل از بازی گفته برای کسب سه امتیاز به مصاف استقلال می‌رود تا از کورس قهرمانی عقب نیفتد.
چهره ویژه: سید مهدی رحمتی. این اولین بار پس از جداییِ انتهای فصل گذشته از استقلال است که این دروازه بان رو در روی تیم سابق خود قرار می‌گیرد. کاپیتان سابق استقلالی ها عملکرد قابل قبولی در شهر خودرو از خود به ثبت رسانده و 6 بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده است. تقابل او با تیم سابقش قطعا یکی از مهمترین اتفاقات بازی حساس فردا خواهد بود به خصوص آنکه آنطرف میدان هم حسین حسینی قرار دارد که یکی از شروطش برای تمدید قرارداد با استقلال، عدم رقابت با رحمتی بود.
غایبان: سروش رفیعی به خاطر محرومیت بازی فردا را از دست داده. در اردوی استقلال هم هنوز مشخص نشده که دیاباته می‌تواند 90 دقیقه و بدون هیچ مشکلی جلوی شهرخودرو به میدان برود یا نه.
نتیجه هفته گذشته: استقلال در حساس ترین بازی هفته دوازدهم، در لحظاتی پایانی بازی برد را با مساوی عوض کرد و به تساوی 2-2 مقابل سپاهان رضایت داد. شهر خودرو هم قبولِ شکست 1-0 مقابل صنعت نفت، دومین شکست فصلش را تجربه کرد.
وضعیت در جدول: استقلال با 22 امتیاز از 12 بازی در رتبه سوم قرار دارد و در تعقیب صدرنشینان است. شهر خودرو با 23 امتیاز، به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رتبه دوم قرار دارد.
*پنجشنبه 14 آذر 98
استقلال تهران - شهرخودرو مشهد ساعت 15:00 ورزشگاه آزادی تهران
داور: اشکان خورشیدی
کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی – سعید علی نژادیان

http://www.javanannews.ir/fa/News/234360/تقابل-رحمتی-و-حسینی-در-آزادی
بستن   چاپ