آریا جوان
فرزاد فتاحی: تا دهه فجر پنجاه زمین فوتبال در مناطق محروم خراسان رضوی به بهره برداری می رسد
چهارشنبه 13 آذر 1398 - 16:56:10
آریا جوان - مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در نشست مشتک مدیران کل استان ها با معاونین وزارت ورزش گفت: حدود 90 پروژه ورزش ی مهم تا پایان سال در این استان افتتاح خواهد شد.

فرزاد فتاحی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت تخصیص اعتبارات عمرانی که داریم بهترین راه برای تکمیل پروژه های ناتمام استفاده از ظرفیت های قانونی مثل ماده 27 تبصره 19 و ماده 6 و ظرفیت خیرین در ماده 10 است.
وی افزود: بخش خصوصی و خیرین بسیار برای تکمیل پروژه ها کمک کننده است که خوشبختانه دولت ظرفیت های خوبی را از طریق مجلس در این خصوص ایجاد کرده است و این گردهمایی ها بسیار برای آشنایی بیشتر و استفاده از این ظرفیت ها به استان ها کمک می کند.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: همچنین بسیاری از سازمان ها از جمله دیوان محاسبات از مشکلات استان ها بی خبر هستند که این جلسات بسیار به طرح و حل این مشکلات کمک و ابهامات را برطرف می کند.
او تاکید کرد: خوشبختانه با سفر دکتر سلطانی فر و تفاهم ایشان با استاندار خراسان رضوی بنا شد صد زمین فوتبال در روستاها و مناطق محروم استان داشته باشیم که پنجاه عدد از آنها تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
فتاحی در پایان گفت: طی یک کار تاریخی حدود 90 پروژه ورزش ی مهم در خراسان رضوی از جمله استادیوم نیشابور، استادیوم پانزده هزار نفری سبزوار و سالن شش هزار نفری تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/234411/فرزاد-فتاحی--تا-دهه-فجر-پنجاه-زمین-فوتبال-در-مناطق-محروم-خراسان-رضوی-به-بهره-برداری-می-رسد
بستن   چاپ