آریا جوان
چگونه خانه خود را زیبا کنیم
چهارشنبه 13 آذر 1398 - 17:01:57
آریا جوان - بیتوته / کارهای هنری را در کنار هم آویزان کنید. از آویزان کردن مجموعه‌ای از تابلوها در کنار هم نگران نباشید. لازم نیست حتما تابلوهای گران‌قیمت داشته باشید و با آویزان‌کردن یکی از آنها احساس کنید که درست ترین کار را انجام داده اید. گاه با قراردادن چند قاب ساده با نقاشی‌های ساده می توانید مجموعه‌ای دلنشین فراهم کنید. اگر از ترکیب رنگ سر دربیاورید و هماهنگی لازم را در کنار هم قرار دادن آنها رعایت کنید، نباید از چیزی نگران شوید.
چگونه خانه های قدیمی را زیبا کنیم
بازسازی خانه قدیمی و تبدیل آن به یک خانه شیک و زیبای امروزی شاید کار هر کسی نباشد و به حضور یک مهندس یا طراح دکوراسیون در این زمینه نیاز پیدا کنید اما قبل از هر چیز لازم است خودتان بدانید که چه چیزی از خانه رویایی و ایده آل خود میخواهید ، از قسمت های سنتی یک خانه قدیمی کدام قسمت ها را دوست دارید و میخواهید حفظ کنید و کدام قسمت ها را دوست ندارید و دوست دارید با ترفند های تغییر دکوراسیون بپوشانید یا تغییر دهید دهید.
دکوراسیون خانه های قدیمی
اگر دکوراسیون نشیمن و ناهارخوری تان قدیمی است می توانید با استفاده از مبلمان های شیک و رنگهای جالبی که برای دیوار انتخاب می کنید، دکوراسیون بسیار شیک و جذابی را خلق کنید.
با استفاده از مبلمان های جدید و رنگ های جالب و زیبا دکوراسیون شیک و جذابی داشته باشید.
چگونه پذیرایی را تزیین کنیم
لوازم تزئینی که از اهمیت خواصی برخوردارند. گاهی یک گلدان و یا شمع تزیینی زیبا زیبایی فو ق العاده ای به اتاق پذیرایی می دهد. مهمترین نکته در انتخاب این گونه لوازم باز هم تناسب است. شما هرگز برای خانه ای که سبک ساده دارد نباید لوازم تزئینی خیلی ساده انتخاب کنید. یک ظرف و یا گلدان شیک و با طرحی تقریبا شلوغ و جذاب در یک دکوراسیون ساده و خلوت چشم نواز تر خواهد بود و در خانه هایی با دکوراسیون شلوغ برعکس.
ایده هایی برای زیبا کردن خانه
شیشه های خالی مربا و ترشی و گاهی لیوان های به جا مانده از یک ست کامل یا مقداری تور و پارچه بریده شده و به ظاهر بلامصرف می توانند لوازم جانبی دکوری بسیار زیبا و تکی باشند که در هیچ خانه ای مثل آنها را نمی توان پیدا کرد، فقط با چسباندن کمی تور و پارچه در اطراف آنها و استفاده به عنوان گلدان هایی زیبا یا ریختن مقداری مروارید یا سنگ و شن داخل آنها و گذاشتن چند شاخه گل مصنوعی یا شمع و خوشبو کننده در داخل آنها می توانیم زیباترین شمعدان و گلدان را داشته باشیم و حس خوب و شیرین خلاقیت و هنر دستی را بچشیم و بازیافت را به اطرافیانمان به زیباترین شکل نشان دهیم و آنها را نیز تشویق به این امر مهم اقتصادی کنیم.
چگونه خانه خود را زیبا کنیم
برای داشتن منزل زیبا در طراحی دست و دلباز باشید. خودتان را محدود نکنید و به خودتان اجازه بدهید که فرم پرده ‌ها را عوض کنید و با استفاده از پارچه های مقرون به صرفه در اتاق خواب از پرده‌های پف‌دار کوتاه یا پرده های کم چین اما بلند و ریخته استفاده کنید تا یک فضای متفاوت ایجاد شود. با عوض‌کردن مدل پرده به جای استفاده از 10 متر می‌توانید با 3 متر پارچه آن هم از نوع ارزان‌تر فضایی متفاوت برای اتاق خواب خود و بچه‌هایتان ایجاد کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/234438/چگونه-خانه-خود-را-زیبا-کنیم
بستن   چاپ