آریا جوان
کاردستی کودکانه شب یلد
چهارشنبه 13 آذر 1398 - 17:56:28
آریا جوان - کاردستی کودکانه شب یلد 25
٠
٠
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/5866563
-->
آرگا / با نزدیک شدن به شب یلدا یکی از اقدامات جذاب و سرگرم کننده در بیشتر مهدکودک ها و پیش دبستانی ها، درست کردن کاردستی کودکانه شب یلدا می باشد که به کمک ایده های زیادی می توانید انواع کاردستی های زیبا با طرح های دوست داشتنی مخصوص این شب را بسازید.
در مطلب پیش رو، مجموعه ای خلاقانه و متفاوت و در عین حال ساده از کاردستی های گوناگون با طرح میوه های شب یلدا را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم به راحتی این مدل های زیبا را برای جشن شب یلدا بسازید و کاردستی های تزیینی را برای دیزاین مدرسه، مهد کودک، پیش دبستانی و حتی منزل استفاده نمایید. این نمونه های زیبا از انواع کاردستی پسرانه و دخترانه می تواند موجب لذت بردن بیشتر کودکان از برگزاری جشن شب یلدا باشد. همچنین خلاقیت و استعداد آن ها را در زمینه درست کردن مدل های دیگر کاردستی بالا ببرد.
خلاقیت در ساخت کاردستی کودکانه شب یلدا
تنوع و خلاقیت زیادی برای ساخت مدل های کاردستی کودکانه وجود دارد و علاوه بر ساختن وسایل سرگرم کننده می توان وسایل کارآمد و تزیینی همچون گل سر نمدی، پاپیون نمدی، کراوات و کیف با شکل هندوانه و همچنین جامدادی، کیف، جعبه، کارت پستال و … با طرح هندوانه بسازید. در ادامه این مطلب، شما را به تماشایی مدل های زیبا و جذاب از کاردستی کودکانه شب یلدا دعوت می کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/234474/کاردستی-کودکانه-شب-یلد
بستن   چاپ