آریا جوان
سید محمد تقی علوی خبر داد:
موفقیت های ورزش کهگیلویه وبویراحمد ، نشانگرهمدلی و حمایت مسئولین استانیست
چهارشنبه 13 آذر 1398 - 21:01:44
آریا جوان - مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت : موفقیت های ورزش کهگیلویه وبویراحمد نشانگرهمدلی و حمایت مسئولین استانیست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت : موفقیت های ورزش کهگیلویه وبویراحمد نشانگرهمدلی و حمایت مسئولین استانیست.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان ضمن تشکر از حمایت ها و پیگیریهای کلانتری استاندار ورزش دوست استان ،معاونین ،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت :موفقیت های اخیر ورزش و ورزشکاران استان ،بیانگرتلاش جامعه ورزش و حمایت مسئولین استانیست .
علوی با توجه به ابعاد مختلف ورزش درحوزه نرم افزار و سخت افزار و همچنین توسعه همه جانبه ، ورزش را عدالت در کردار توصیف کرد و افزود:حوزه ورزش استان همیشه مایه امید و منشاء انتشارخبرهای خوب درجامعه بود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به نگاه ویژه خود به حوزه ورزش و جوانان افزود: اعتقادم بر این است که ورزش علاوه بر اینکه سبب شادی و نشاط افراد می شود فواید سودمندی برای انسان دارد که می توان به سلامت روح و روان و جسم که از مهمترین این فواید است، اشاره کرد.
علوی با بیان اینکه هرچه در ورزش هزینه شود بیشتر به کاهش جرایم ، آسیب های اجتماعی و بیماری های جسمی و روحی درجامعه نزدیک ترمی شویم گفت:امروز دیگر برهیچ کس پوشیده نیست که پرداختن به ورزش و سلامتی زمینه مساعدی برای ایجاد زندگی بهتر،کاهش انحرافات اجتماعی و کسب شادابی و نشاط عمومی در جامعه ایجاد می کند .
وی برنامه محور بودن اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد را یکی از محاسن دستگاه ورزش و جوانان استان برشمرد و افزود: توجه به جوانان،هویت سازی برای آنها وایجاد انگیزه برای این قشر با هدف رسیدن به خود باوری از ویژگی هایی مهم اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد می باشد .
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان یکی از ابعاد مهم هر توسعه ای راتوجه به سرمایه های اجتماعی جامعه دانست و با بیان اینکه دوره جوانی، فرصت بی بدیل زندگی و سرآغاز استحکام شخصیت و ظهور و بروز استعدادهای انسانی است افزود:در جوامعی که ارزش این منبع سرشار انسانی و سرمایه اجتماعی به خوبی درک می شود باید آینده ای امید بخش را برای آن جامعه ترسیم کرد.
علوی در پایان بابیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان علیرغم تمام تلاش و موفقیت های کسب شده برای رسیدن به قله و جایگاه واقعی خود هنوز در نیمه راه است ،ابراز امیدواری کرد تا باتداوم برنامه های کنونی حرکت به سمت رشدوتوسعه ورزش درکهگیلویه وبویراحمد با شتاب و سرعت بیشتر ادامه یابد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/234601/موفقیت-های-ورزش-کهگیلویه-وبویراحمد-،-نشانگرهمدلی-و-حمایت-مسئولین-استانیست
بستن   چاپ