آریا جوان
رونالدو به زحمت راه می‌رود!
چهارشنبه 13 آذر 1398 - 22:22:48
آریا جوان - ورزش 3 / ستاره سابق یوونتوس در انتقاد از عملکرد یک ماه اخیر رونالدو گفت که او در زمین درخشش سابق را از یاد برده است.
کریستیانو رونالدو در دومین فصل حضورش در یوونتوس از لحاظ عملکرد گلزنی درخشش گذشته را نشان نداده است. او در 11 بازی شش گل به ثمر رسانده و در لیگ قهرمانان نیز تنها موفق به باز کردن دروازه لورکوزن شده است.
رونالدو دوشنبه شب در توپ طلا قافیه را به لیونل مسی باخت و این مساله نیز برای او گران تمام شد.
اخیرا او در دو بازی متوالی از سوی مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس تعویض شد و نارضایتی خود را از این مساله نشان داد ولی نیکولا آموروزو که بین سال های 1196 تا 2002 برای یووه بازی می کرد تصمیم ساری را درست دانست و به انتقاد از رونالدو پرداخت.
آموروزو به اسکای اسپورتس ایتالیا گفت:« الان یک ماه است که می بینم رونالدو در زمین حتی به زحمت راه می رود. معتقدم او باید به این درک برسد که در 34 سالگی، استراحت بیشتر یک فاکتور مهم برای هر فوتبالیستی است. او دیگر نمی تواند مثل گذشته در همه بازی ها باشد و 90 دقیقه بازی کند.
اعتراضات و ژست او به تعویض را درک می کنم ولی شرایط برای رونالدو مثل سابق نیست. با این همه، همچنان معتقدم که رونالدو می تواند تفاوت ها را در یوونتوس رقم بزند. البته یووه بازیکنان بزرگ و تاثیرگذار دیگر هم در خط حمله دارد. ایگواین و دیبالا مهاجمان بزرگی هستند و می توانند در نبود رونالدو مشکلات یوونتوس را برطرف کنند.»

http://www.javanannews.ir/fa/News/234703/رونالدو-به-زحمت-راه-می‌رود!
بستن   چاپ