آریا جوان
دانشگاه‌های افسری ارتش، هم‌رزم می‌پذیرد
پنجشنبه 14 آذر 1398 - 10:19:15
آریا جوان - دانشگاه‌های افسری ارتش جهت تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص)، هوایی، دریایی و سازمان‌های تابعه خود از بین جوانان پسر مومن، متعهد، و علاقه‌مند به حرفه نظامی‌گری، هم‌رزم می پذیرد.

بنا بر اعلام هیئت مرکزی گزینش آجا علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی می توانند با مراجعه به وبگاه اطلاع رسانی هیئت مرکزی گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران به آدرس gozinsh.aja.ir و روزنامه های کثیرالانتشار با شرایط تحصیل در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی، دانشگاه خاتم الانبیا(ص) پدافند هوایی، دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر نیروی دریایی و دانشگاه علوم و فنون فارابی آشنا شده و نسبت به شرکت در آزمون ورودی دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.
ثبت نام از علاقه مندان شرکت در این آزمون از 2 آذر سال جاری از طریق وبگاه فوق الذکر آغاز شده و تا 15 دی 98 ادامه دارد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت آجا به نشانی www.aja.ir از مورخه 8 تا 10 بهمن 98 نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.
آزمون کتبی دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران جمعه 11 بهمن ماه 1398 ساعت 8 صبح برگزار می‌شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/235025/دانشگاه‌های-افسری-ارتش،-هم‌رزم-می‌پذیرد
بستن   چاپ