آریا جوان
معرفی اپلیکیشن Smarter؛ بازی کنید و باهوش تر شوید
جمعه 15 آذر 1398 - 17:13:23
آریا جوان - دیجیاتو / تمرین ذهن و مغز علاوه بر این که می‌تواند باعث شود نوع فکر کردن و تجزیه و تحلیل مسائل برایمان ساده‌تر باشد، می‌تواند ما را در مسیر باهوش شدن و همچنین ورزیده‌تر کردن مغز قرار دهد. از آنجایی که ما بیشتر زمان خود را به صورت روزمره با گوشی‌هایمان می‌گذرانیم، شاید استفاده از یک اپلیکیشن خوب یا بازی هوش که بتواند ذهنمان را تمرین دهد؛ ایده مناسبی باشد.
به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم به یکی از بهترین اپلیکیشن‌های سال 2019 به انتخاب گوگل بپردازیم. نرم افزار Smarter را می‌توان یک بازی هوش بسیار متنوع و خوب معرفی کرد که قادر است ذهن افراد را درگیر کند. اپلیکیشن یاد شده با استفاده از بازی‌های مختلف هوش تلاش می‌کند ذهن کاربرانش را به چالش بکشد. با معرفی Smarter با ما همراه باشید.
دسته بندی‌های مختلف بازی‌های هوش در این اپلیکیشن به شما کمک می‌کنند که بتوانید بازی مد نظر خود را بیابید. همانطور که احتمالا بدانید، سنجش هوش تنها با استفاده از بازی‌های حافظه یا ریاضی ممکن نیست. هوش جنبه‌های مختلفی دارد که برای سنجیده شدن بهتر آن باید در همه زمینه‌ها آن را به چالش کشید. موضوعی که Smarter به خوبی به آن توجه کرده است.

در Smarter شما می‌توانید هوش خود را در زمینه حافظه، ریاضیات، سرعت عمل، دقت، انجام کار‌های همزمان، تشخیص رنگ و ... به چالش بکشید. هرکدام از این دسته‌بندی‌ها دارای مراحل مختلفی هستند که سرعت و دقت پایان دادن به هرکدام از آن‌ها به شما اجازه می‌دهد یک گام جلو بروید. هر مرحله خودش شامل چند بخش مختلف است.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5 به بالا
حجم: 10 مگابایت
سبک: معمایی
رده سنی: +3

* لینک دانلود * (آموزش دانلود بازی هایی که برای کشورمان در دسترس نیستند)

http://www.javanannews.ir/fa/News/236321/معرفی-اپلیکیشن-Smarter؛-بازی-کنید-و-باهوش-تر-شوید
بستن   چاپ