آریا جوان
گرندپری تکواندو/ حضور مربیان لژیونر ایرانی در سالن دینامو مسکو
جمعه 15 آذر 1398 - 22:07:39
آریا جوان - فارس / تعدادی از مربیان لژیونر ایرانی در سالن دینامو مسکو محل برگزاری فینال گرندپری روسیه با تیم‌های خارجی حضور پیدا کرده‌اند.
فینال مسابقات گرندپری 2019 از امروز جمعه، پانزدهم آذرماه با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی دینامو مسکو آغاز شده و این مسابقات به مدت دو روز پیگیری خواهد شد.
تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با ترکیب آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند. هدایت تیم ملی تکواندو کشورمان بر عهده فریبرزعسکری است. وحید عبدالهی و محمدعلی بسحاق به عنوان مربی کنار تیم ملی ایران فعالیت می‌کنند.
تعدادی از مربیان لژیونر ایرانی با تیم‌های تحت هدایت خود در سالن دینامو مسکو حضور دارند که از نکات قابل توجه این دوره از مسابقات است.
در این مسابقات، رضا مهماندوست به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو آذربایجان با شاگردان خود در این رویدا حضور پیدا کرده است.
داوود فلاحتگر سرمربی تیم ملی تکواندو بلژیک است. علیرضا نصر آزادانی عضو سابق تیم ملی تکواندو کشورمان و دارنده نشان طلای بازی‌های آسیایی و چندین مدال خوش رنگ بین المللی، به عنوان مربی تیم ملی بلژیک در کنار این تیم در سالن مسابقات حضور دارد.
مانی زارعی نیز به عنوان تیم ملی تکواندو هلند در این رویداد حضور پیدا کرده است. وی هدایت دینا پور یونس تکواندوکار سابق کشورمان را در این مسابقات برعهده دارد.
مهران عسکرى نیز به عنوان مربی تیم ملی ترکیه در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است. نورتاتار یکی از پرافتخارترین تکواندوکاران کشور ترکیه است که دو مدال نقره و برنز المپیک و چندین نشان قهرمانی جهان و ... در کارنامه خود دارد. مهران عسکری علی رغم اینکه همسر نورتاتار است، به عنوان مربی نیز کنار او فعالیت می‌کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/236559/گرندپری-تکواندو--حضور-مربیان-لژیونر-ایرانی-در-سالن-دینامو-مسکو
بستن   چاپ