آریا جوان
یوونتوس امسال هم قهرمان خواهد شد
جمعه 15 آذر 1398 - 23:22:39
آریا جوان - ورزش 3 / جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر، معتقد است که با وجود صدرنشینی نراتزوری در مقطع کنونی، باز هم یوونتوس در این فصل به مقام قهرمانی رقابت‌های سری آ خواهد رسید.
یوونتوس در هشت دوره اخیر رقابت‌‌های سری آ به مقام قهرمانی دست یافته است. بیانکونری در بازی ابتدای هفته خود اما با نتیجه 2-2 مقابل ساسولو متوقف شد تا جای خود را در صدر جدول به اینتر بدهد. شاگردان آنتونیو کونته در این فصل عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشته اند. آنها تنها در یک بازی و مقابل یوونتوس با شکست روبرو شدند و به جز یک تساوی دیگر، در تمام بازی های این فصل خود در سری آ به پیروزی دست یافته اند.
جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه اینتر، اما معتقد است که یوونتوس هنوز هم شانس اصلی قهرمانی به حساب می‌آید. او در این باره گفت: " در حال حاضر تنها 14 هفته از رقابت‌های سری آ گذشته است بنابراین ما می‌دانیم که قهرمانی در رقابت های سری آ بسیار دشوار خواهد بود. یووه همزمان دارای دو تیم قدرتمند است. آنها در هر منطقه از زمین دارای دو بازیکن در یک پست هستند و فکر می‌کنم که امسال هم اسکودتو را از آن خود خواهند کرد. با این وجود من اعتراف می کنم که انتظار چنین نتایج فوق‌العاده‌ای از آنتونیو کونته و تیمش را نداشته‌ام."

http://www.javanannews.ir/fa/News/236581/یوونتوس-امسال-هم-قهرمان-خواهد-شد
بستن   چاپ