آریا جوان
قالیباف: هنوز هم می‌خواهند راه حل کسر بودجه کشور را با اروپا حل کنند
شنبه 16 آذر 1398 - 15:15:41
آریا جوان - میزان / عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئولانی که با مردم ارتباطی ندارد و از پشت شیشه ماشین، از مردم نظرسنجی می‌کنند، طبعاً تصمیمات اشتباهی می‌گیرند؛ هنوز هم راه حل کسر بودجه کشور را می‌خواهند با اتحادیه اروپا حل کنند.
محمدباقر قالیباف عصر امروز در همایش «دوباره لبخند» که به مناسبت 16 آذر در دانشکده مدیرت دانشگاه علامه برگزار شد، گفت: استکبارستیزی یعنی ایمان به تحقق وعده‌های الهی. در این مسیر مهم آن است هر آنچه داریم به کار بگیریم ولو کم باشد؛ استکبارستیزی یعنی قوی بودن و محکم بودن. شعار به تنهایی کفایت نمی‌کنند ملت ما هم نشان دادن در استکبارستیزی و استقلال همه هم جهت هستند.
وی با بیان اینکه همه گرایش‌های سیاسی، قومیت ها، ادیان و مذاهب و نژاد‌ها در این مسیر محکم هستند و تاریخ این را نشان داده است، افزود: چالش ما از جایی شروع می‌شود که بحث حفظ این تفکر است. معنای استکبارستیزی به معنای عدم ارتباط با دنیا نیست. همه دنیا آمریکا نیست و با همه دنیا تعامل می‌کنیم.
عضو مجمع تشخیصمصلحت نظام بیان کرد: ما همیشه از آمریکا و انگلیس آسیب دیده‌ایم این مبارزه، با انقلاب اسلامی شروع نشده بلکه با انقلاب عمق و جهت درستی پیدا کرد. احساس مردم این است که مشکلات اقتصاد در عدم ارتباط با آمریکاست، خیر؛ کشور‌های زیادی با آمریکا رابطه دارند، ولی این مشکلات را دارند.
قالیباف گفت: وقتی آب و نان کشور را گره میزنیم به موضوعاتی که حل آن را به خارج می‌دانیم این مشکلات رخ می‌دهد، مسئولانی که با مردم ارتباطی ندارد و از پشت شیشه ماشین، از مردم نظرسنجی می‌کنند، طبعاً تصمیمات اشتباهی می‌گیرند؛ هنوز هم راه حل کسر بودجه کشور را می‌خواهند با اتحادیه اروپا حل کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/237250/قالیباف--هنوز-هم-می‌خواهند-راه-حل-کسر-بودجه-کشور-را-با-اروپا-حل-کنند
بستن   چاپ