آریا جوان
گزینه خوب برای سرمربیگری تیم ملی ایران
دوشنبه 18 آذر 1398 - 04:26:56
آریا جوان - آخرین خبر / کارشناس و داور سابق فوتبال کشورمان گفت: وحید هاشمیان در حال حاضر گزینه مناسبی برای جایگزینی ویلموتس است.
هوشنگ نصیرزاده کارشناس و داور سابق فوتبال و مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز، اظهار داشت: با وجود این که با مربی خارجی موافق نیستم، اما به دلیل هواداران تیم ملی و تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور که طرفداران زیادی دارند بهتر است که مربی خارجی باشد.
او افزود: به دلیل رصد هواداران تیم‌های پرطرفدار فدراسیون فوتبال نیز مجبور است از افرادی استفاده کند که دارای اعتبار هستند و بتواند با انتخاب درست هواداران را متقاعد کند.
نصیرزاده ادامه داد: آوردن افرادی مانند ویلموتس به طور قطع توسط کمیته فنی باشگاه و فدراسیون فوتبال صورت گرفته و در این باره نظر خاصی ندارم، زیرا فدراسیون فوتبال بهترین تصمیم گیرنده است که آیا ویلموتس برای تیم ملی مناسب بوده یا خیر.
کارشناس و داور سابق فوتبال گفت:برای جایگزینی ویلموتس در حال حاضر مربی ایرانی بهتر است، چون اکنون اوضاع اقتصادی مطلوب به نظر نمی‌رسد و مبالغی که به مربی‌های خارجی داده می‌شود تا حدودی در اعتراض جناح بیرون فوتبال قرار می‌گیرد.
نصیرزاده افزود: در حالی که این مبالغ در دنیای فوتبال امروز مقدار زیادی نیست و این که مقدار مبلغ 2 یا 3 میلیون دلار باشد این رقم برای کشور‌های خارجی زیاد نیست، ولی در کشور ما زیاد تلقی می‌شود.
کارشناس و داور سابق فوتبال ادامه داد: به همین دلایل برای فدراسیون فوتبال یک چالش است که چه افرادی را انتخاب کنند که بتواند هم نظرات عمومی را جلب کند و هم نهاد‌های نظارتی نیز در خصوص این موضوع کنار بیایند و این یک وظیفه سنگینی است.
او با اشاره به جایگزین مناسب برای ویلموتس افزود: در حال حاضر با توجه به کمبود وقت و شروع رقابت‌ها تیم ملی اگر توسط وحید هاشمیان کار خود را ادامه دهد بهتر است تا زمانی که یک مربی دیگری که مورد نظر فدراسیون فوتبال است انتخاب شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/238895/گزینه-خوب-برای-سرمربیگری-تیم-ملی-ایران
بستن   چاپ