آریا جوان
«سوگلی» بهترین فیلم اروپا شد
دوشنبه 18 آذر 1398 - 10:14:54
آریا جوان - خراسان / «سوگُلی» برنده هشت جایزه از جوایز اروپا در سال 2019 از جمله بهترین فیلم و کارگردانی شد.
به گزارش ایسنا، مراسم سی‌ودومین دوره جوایز فیلم اروپا در شهر برلین برگزار شد و فیلم «سوگُلی» با کسب هشت جایزه از جمله بهترین فیلم و کارگردانی، برنده بزرگ این جوایز نام گرفت. این فیلم به کارگردانی یورگس لانتیموس، در جوایز فیلم اروپا 2019 در شاخه بهترین بازیگر زن، بهترین فیلم کمدی و همچنین شاخه‌های فنی فیلم برداری، تدوین، طراحی لباس و چهره‌پردازی برگزیده شد.
فیلم «درد و شکوه» ساخته پدرو آلمادوار که در کنار «یک افسر و یک جاسوس» به کارگردانی پولانسکی و «خائن» از مارکو بلوچیو، بیشترین تعداد نامزدی را کسب کرده بود، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد (آنتونیو باندراس) و همچنین جایزه بهترین طراحی تولید را کسب کند.
تایید ساخت دنباله «مد مکس»
کارگردان «مد مکس» تایید کرد که قسمت بعدی این فیلم ساخته می‌شود و وی اکنون در حال پیش بردن مراحل آماده‌سازی آن است.
به گزارش مهر، جورج میلر در این باره گفت: «کار من با داستان «مد مکس» تمام نشده و به نظرم باید بتوانم چند پروژه را همزمان جلو ببرم اما به هر حال یک «مد مکس» دیگر در راه خواهد بود. هم اکنون مراحل آماده‌سازی آن پروژه را هم انجام می‌دهیم.»
فیلم «مد مکس: جاده خشم» که در سال 2015 اکران شد و با نقدهای مثبت زیادی تحسین شد، توانست جمع فروش داخلی و بین‌المللی خود را به 400 میلیون دلار برساند و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم در مجموعه فیلم‌های «مد مکس» بشود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/239125/«سوگلی»-بهترین-فیلم-اروپا-شد
بستن   چاپ