آریا جوان
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی خبرداد:
برگزاری اولین هم‌اندیشی پژوهشی مرکز مطالعات و فدراسیونهای ورزشی
دوشنبه 18 آذر 1398 - 11:38:45
آریا جوان - رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان اولین هم‌اندیشی پژوهشی این مرکز با فدراسیونهای ورزشی به مناسبت هفته پژوهش خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمدرضا فضلی گفت: به مناسبت هفته پژوهش اولین هم‌اندیشی پژوهشی این مرکز با فدراسیونهای ورزشی برگزار می‌شود.
وی افزود : پیش از این نیز از تمام فدراسیونهای ورزشی خواسته شده بود که نماینده پژوهشی خود را به این مرکز معرفی کنند و هم‌اکنون بیش از 40 فدراسیون مسئول پژوهشی خود را جهت شرکت در این گردهمایی معرفی کرده‌اند.
رئیس مرکز ضمن تشکر از فدراسیونهای فعال در حوزه پژوهش بیان نمود: از اهداف مرکز مطالعا در برگزاری این هم‌اندیشی توسعه تعامل و همکاری مراکز پژوهشی و دانشگاهها با ساختارهای سازماندهی ورزش کشور یعنی فدراسیون‌ها است.
او یاداور شد :در این نشست سیاست‌ها و رویکردهای فعالیت‌های علمی و پژوهشی مورد تبادل نظر گرفته و طرح و برناه مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی به اشتراک گذاشته خواهد شد.
فضلی گفت: ظرفیت حضور و همکاری متخصصان تحصیلکرده در فدراسیون‌های ورزشی می‌تواند نقش مؤثرتری را برای ‌پژوهش در توسعه و موفقیت‌های ورزشی ایفا نماید.
این هم‌اندیشی در روز یکشنبه مورخ 24/آذر ماه/1398 به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش در سالن اجتماعات ساختمان یک وزارت ورزشی و جوانان برگزار خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/239176/برگزاری-اولین-هم‌اندیشی-پژوهشی-مرکز-مطالعات-و-فدراسیونهای--ورزشی
بستن   چاپ