آریا جوان
زاکانی: مجلس بعدی طرح بنزینی دولت را به‌نفع مردم تغییر خواهد داد
دوشنبه 18 آذر 1398 - 11:45:14
آریا جوان - تسنیم / زاکانی با تاکید بر اینکه طرح دولت برای سهمیه بندی طرح ناقص و ناکارآمدی بود، گفت: مجلس فعلی باید تلاش خود را برای تغییر این طرح و توزیع عادلانه داشته باشد و اگر نه مجلس آینده قطعا طرحی را برای اصلاح این طرح و حل مشکلات مردم خواهد داشت.
علیرضا زاکانی نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری بررسی و تحلیل واقعیت‌های افزایش قیمت بنزین که صبح امروز در خبرگزاری فارس برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: ریشه مشکلات ایجاد شده در مسئله بنزین ناکارآمدی دولت است. متاسفانه دولت و مجلس فعلی درک درستی از مشکلات مردم ندارند و این ناکارآمدی آسیب‌های بسیاری را به پیکره جامعه زده است.
وی افزود: دولت فعلی در طول تاریخ انقلاب ناکارآمد ترین و بی تدبیر ترین دولت بوده و من معتقدم باید دولت و مجلس از مردم عذر خواهی کنند.
زاکانی با تاکید بر اینکه طرح دولت برای سهمیه بندی طرح ناقص و ناکارآمدی بود، گفت: مجلس فعلی باید تلاش خود را برای تغییر این طرح و توزیع عادلانه داشته باشد و اگر نه مجلس آینده قطعا طرحی را برای اصلاح این طرح و حل مشکلات مردم خواهد داشت.
وی افزود: دولت خلاف منافع کشور و با بی تدبیری این اقدام را انجام داد. ما قطعاً دولت را از دست آقای روحانی که کشور را به مشکلات فراوانی روبرو کرده خواهیم گرفت و آینده روشنی پیش روی ملت ایران است. متاسفانه مجلس فعلی در اختیار دولت و در راستای اهداف آن حرکت می‌کند و باید مجلسی کارآمد و در راستای اهداف مردم تشکیل شود.
نماینده سابق تهران در مجلس گفت: مشکل دولت این است که درک درستی از جیب خالی مردم ندارد و خود را مشغول کارهای فرعی کرده و وقتی به امور اصلی کشور نیز می‌پردازد به دلیل اینکه تخصصی در این زمینه ندارد به جای ساماندهی به امور اوضاع را از آنی که هست وخیم تر می‌کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/239224/زاکانی--مجلس-بعدی-طرح-بنزینی-دولت-را-به‌نفع-مردم-تغییر-خواهد-داد
بستن   چاپ